וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר לאחר הסגירה: שלל אזהרות רווח הפיל את מניות הטכנולוגיה

דפנה מאור

6.7.2001 / 8:50

AMD ו-EMC נפלו בכ-17%; מניית BMC נפלה ב-9.7% - בעקבות אזהרות רווח קשות לרבעון השני

מניות הטכנולוגיה נפלו במסחר לאחר הסגירה בעקבות אזהרות רווח מכמה מהחברות הגדולות במגזר. יצרנית השבבים AMD (סימול AMD), ענקית אחסון המידע EMC (סימול EMCC), וחברת התוכנה BMC (סימול BMC) פירסמו כולן אזהרות רווח לרבעון השני. מניותיהן ירדו במסחר לאחר הסגירה, ומשכו את המתחרות, בהן אינטל , לירידות. ירידות של אחוזים ספורים נרשמו גם במניות אורקל , JDS יוניפייז (סימול JDSU) וסיסקו .

יצרנית השבבים האמריקאית AMD (סימול AMD) פירסמה אמש לאחר הסגירה אזהרת רווח קשה לרבעון השני. החברה, המתחרה הראשית של אינטל בשוק המעבדים למחשבים אישיים, חתכה את תחזיות הרווח בכ-85%, בשל לחצי מחירים בשוקי זכרונות הפלאש ושבבי ה-PC. בעקבות ההודעה נפלה המניה ב-17% במסחר לאחר הסגירה. בעקבות AMD ירדה גם מניית אינטל ב-3.7%.

ענקית אחסון המידע EMC נפלה ב-16.2% במסחר לאחר הסגירה, בעקבות אזהרתה כי ההכנסות והרווחים ברבעון השני יהיו נמוכים מהתחזיות לנוכח ההאטה העולמית בהוצאות על טכנולוגיה. EMC צופה כעת כי הכנסותיה ברבעון השני יגיעו לכ-2 מיליארד דולר, וכי הרווח ברבעון יהיה 4-6 סנט למניה, לעומת התחזית בוול סטריט לרווח של 17 סנט למניה מהכנסות של 2.43 מיליארד דולר. האזהרת של EMC פגעה גם במתחרה וריטס (סימול VRTS), שירדה ב-5.9% במסחר לאחר הסגירה.

חברת התוכנה BMC נפלה ב-9.7% במסחר לאחר הסגירה, גם היא בעקבות אזהרת רווח. BMC הזהירה כי הרווח לרבעון השני לפני הוצאות והכנסות חד פעמיות, יהיה 15-20 מיליון דולר, או 6-8 סנט למניה. תחזיות קודמות של החברה צפו רווח של 11-14 סנט למניה. תחזית הכנסות החברה הוקטנה ב-3%-5%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully