וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפי גינת: עלייה חדה בגיוס מנויים ל"ידיעות אחרונות"

רוני קורן-דינר

15.1.2006 / 13:32

העורך הראשי של ידיעות, בכנס השיווק של איגוד המפרסמים: "מאז כניסתי לתפקיד הגדלנו את כמות הטקסט בעמודי החדשות ב-40%"

העורך הראשי של "ידיעות אחרונות", רפי גינת, בהופעה פומבית ראשונה מאז כניסתו לתפקיד, אמר היום בכנס השיווק והמדיה של איגוד המפרסמים כי העיתון נהנה מ"עלייה דרמטית בגיוס המנויים" בחודשים האחרונים. "מאז כניסתי לתפקיד הגדלנו את כמות הטקסט בעמודי החדשות ב-40% והקטנו את התמונות", הוסיף. גינת, שנכנס לתפקידו במאי 2005, דיבר על סדר היום החדש של הקוראים ועל התמודדות המדיה הכתובה מול האינטרנט והטלוויזיה.

"היתרון הגדול של האינטרנט, הטלוויזיה והרדיו הוא במהירות הדיווח. בכך אין לנו אפשרות להתחרות", אמר גינת. "אבל ברמת הכתיבה והכיסוי - אף אחד לא מתחרה בנו. קריאת חדשות באינטרנט הן בעיקר רפרוף על כותרות. בטלוויזיה צריך להגיד כל דבר תוך דקה וחצי כי זה המדיום הכי שטחי שיש. העיתונות היא זו שמביאה את החומרים הבלעדיים ברמה הגבוהה ביותר, ומכתיבה את סדר היום הציבורי".

גינת דיבר רבות על כוחו של העיתון "ידיעות אחרונות" כמכתיב סדר היום הציבורי, וציין בהקשר זה במיוחד את העלאת המלחמה באלימות לראש סדר היום ואת ימי ההתנתקות.

"ראש הממשלה סיפר לי שבאותו יום שבו ידיעות אחרונות קרא למינוי 'רודי ג'וליאני' שיעשה סוף לאלימות, ישיבת הממשלה עסקה רק בכך", סיפר גינת. עוד נזכר גינת ביום שבו כתב טור על המהומות הקשות בכפר דרום בעת ההתנתקות, תחת הכותרת "יהודי לא זורק חומצה על יהודי". "התגובות שקיבלתי על הטור הזה היו מדהימות. מעולם לא קיבלתי כמות כזו של פידבקים על שום דבר שעשיתי - לא על תחקיר החומוס המפורסם של כלבוטק, ולא על 'בשידור חוקר'. אף פעם לא שיגעו אותי ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully