וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב פרי: "2005 הייתה דלה במהלכי שיווק אגרסיבים"

סיון קלינגבייל

15.1.2006 / 13:49

יו"ר בנק המזרחי בכנס השנתי של איגוד המפרסמים: "השנה לא בלטה בתחום השיווק דמות שהשאירה את מתחריה מאחור"

"השנה לא בלטה בתחום השיווק דמות שהותירה את מתחריה מאחור", במילים אלו בחר יעקב פרי, יו"ר בנק מזרחי וליפמן, לפתוח את מושב אסטרטגיות ניהוליות של מובילות שוק, שהנחה בכנס השיווק והמדיה השנתי של איגוד המפרסמים.

לדבריו של פרי הסיבה העיקרית לכך היא ש-"2005 הייתה דלה יחסית במהלכי שיווק אגרסיבים" גם בכך "שברמה הפרסומית לא נעשו מהלכים פורצי דרך".

שרה שמר, יו"ר ארקפה, הסבירה את הצלחת רשת ארקפה גם בכך שהצליח לבנות מותג ללא שימוש בפרסום. לדבריה, בארקפה, בגלל ההבנה כי אין מספיק משאבים להשקיע השקעות ניכרות הפרסום, בנו חוויה שהיא חוויה כלל חושית. "היה צריך רעיון שהוא סופר יצירתי כדי להפוך מגבלה להזדמנות", אמרה שמר. "הבנו כי יחסים אינטימים עם הלקוח קל יותר לבנות בחנויות ולא על גבי העיתון. הכנסנו את מכונת קליית הקפה לתוך הסניף ושמנו את מכונת האספרסו במרכז כך שהלקוח יוכל לראות ולהריח את כל תהליך הכנת הקפה", אמרה שמר.

ליאור רייטבלט, מנכ"ל סופר-פארם, הסביר את ההחלטה של הרשת לצאת לפעילות בפולין ובסין בחלון ההזדמנויות שיש כיום לרשת בעולם ובגודלה של מדינת ישראל. "יש חלון זמן לרשתות הפארם לצאת החוצה. הערכה שלנו היא שב-2010 רשתות הפארם האמריקאיות יתחילו לצאת לחו"ל ואז יהיה יותר קשה לעשות את המהלך. אנחנו מדינה קטנה. לא נותנים לנו להתמזג. יש לנו 117 סניפים ואנחנו מעריכים שאפשר להגיע ל-160". לדבריו, החיפוש אחר שווקים חדשים הוא הכרח. "אירגון שלא מוצא אופק גידול חדש מתחיל לעשות שטויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully