וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשובה רכש השבוע 5% נוספים מדלתא3 והוא מחזיק כעת בסך הכל 72%; מינה דירקטורים מטעמו

רמי קפלן

6.7.2001 / 20:01

משקיע נוסף, CNET Investments, מכר לתשובה כמיליון מניות נוספות לאלה שמכרה RSL; לני רות', יהושע מאור ואמיר גרא מחליפים את הדירקטורים של RSL

בתחילת השבוע התבשר הציבור על כך שחברת RSL מכרה את חלקה בחברת דלתא3 , כ-67%, לקבוצת אתרי השרון חברה לפיתוח והשקעות בנדל"ן, הנמצאת בבעלותו של יצחק תשובה.

היום, מסתבר מהודעה שפירסמה דלתא3, שחלקו של תשובה בהחזקותיה למעשה גדול יותר, ומגיע ל-72%, אחרי שכמיליון מניות נוספות, כ-5% מכלל ההחזקות בחברה, נמכרו לו על ידי משקיע נוסף - חברת CNET Investments.

בעקבות ההשתלטות על החברה, מפנים היום את מקומם שלושה דירקטורים קודמים, מטעם RSL-הילרי קרמר, ג'יימס מקדרמוט וקייט מייב, לטובת דירקטורים חדשים מטעמו של תשובה-לני רות', יהושע מאור ואמיר גרא.

רות' היה בעברו מנכ"ל של קרן ההון סיכון ג'רולם גלובל, וסמנכ"ל בכור. מאור מנהל את הקרן גרין ונצ'ר, ומוקדם יותר היה יו"ר IBM ישראל. גרא הוא סמנכ"ל בגרין ונצ'ר ומנהל את קומיוטק אחזקות והשקעות.

דלתא3 הונפקה בוול סטריט בנובמבר 1999 בשווי של 400 מיליון דולר ובתחילת 2000 עברה את השווי של מיליארד וחצי דולר, כשמנייתה נסחרה במחיר של 62 דולר. העסקה השבוע התבצעה לפי מחיר של 80 סנט למניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully