וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזית גלוב זכתה במכרז לרכישת קרקע ביוקנעם

נתן שבע

17.1.2006 / 11:44

תקים מרכז מסחרי ב-70 מיליון שקל. גזית רכשה בחצי השנה האחרונה את קניון רוטשילד ומרכז מיקאדו בתל אביב

גזית גלוב ישראל, שמוחזקת על ידי גזית גלוב שבשליטת חיים כצמן ודורי סגל (85%) והמנכ"ל רונן אשכנזי, מאשרת את הפרסום ב-TheMarker מלפני למעלה מחודש על זכייתה במכרז לרכישת קרקע בהיקף של כ-26 דונם, המיועדת להקמת מרכז מסחרי ביוקנעם עילית.

המרכז שייבנה עתיד לכלול כ-12 אלף מ"ר להשכרה לשטחי מסחר, ויכלול כ-300 מקומות חנייה. סך השטח הבנוי יסתכם בכ-17 אלף מ"ר. ההצעה שהגישה גזית תמורת עלות הקרקע ועלויות הפיתוח, מסתכמת ביותר מ-20 מיליון שקל, כך שסך עלות הפרויקט הגמור צפוי להסתכם בכ-70 מיליון שקל.

רונן אשכנזי, מנכ"ל גזית-גלוב ישראל, אמר: "בחברה רואים בזכייתנו במכרז הזדמנות, שכן זוהי משבצת קרקע זמינה במרכז יוקנעם עילית, המיועדת להקמת מרכז מסחרי". עוד הוסיף אשכנזי כי בתקופה האחרונה נרשמו פניות של גופים מסחריים גדולים, המעוניינים בשכירת שטחי מסחר במרכז החדש שיוקם, וביניהם בנק, רשת פארמה ורשת מזון גדולה.

גזית גלוב ישראל החלה במסע רכש של קניונים בישראל לפני כחצי שנה, כחלק מאסטרטגיה של חברות נדל"ן ישראליות -ביניהן גם אלוני חץ - להרחבת פעילותן בישראל. חברות אלו מצפות כי מחירי הנדל"ן המניב עשויים לטפס השנה, עם ההתאוששות בענף ועם השקת קרנות הריט.

לפני כחצי שנה רכשה גזית את קניון רוטשילד בראשל"צ. לאחר מכן, צירפה לה את מרכז מיקאדו בצפון תל אביב וכן חטיבת קרקע לבניית מרכז מסחרי בפארק צמרת בצפון תל אביב. בנוסף, היא רכשה מחצית ממרכז מסחרי עמק סנטר בעפולה.

מניית גזית נסחרת במחירי שיא, לאחר שהשלימה זינוק של 12% מתחילת השנה לא וטיפסה 56% בשנת 2005.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully