וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: אמדוקס עולה ב-2% בשל הדו"חות

אסף רותם

19.1.2006 / 23:07

בלופניקס עולה 9.9% על רקע חוזה חדש בהיקף 30 מיליון דולר שיתפרשו על פני 5 שנים. הנאסד"ק עולה ב-0.5%

המסחר בוול סטריט נפתח בעליות שערים, כשמדד דאו ג'ונס מטפס ב-0.3% ומדד נאסד"ק מוסיף 0.5%. בלופניקס מזנקת בפתיחה ב-9.9% על רקע חוזה חדש בהיקף 30 מיליון דולר שיתפרשו על פני 5 שנים, בעוד אמדוקס מטפסת 2.2% על רקע התוצאות הטובות.

סקירת טרום מסחר

לאחר יומיים של ירידות שערים, בהם איבד מדד נאסד"ק 1.6% מערכו, מצביעים החוזים העתידים על עליות של עד 0.4% בפתיחת יום המסחר בוול סטריט. אתמול התאכזבו המשקיעים מהתוצאות והתחזיות של ענקיות הטכנולוגיה, אינטל ויאהו, והמדדים הגיבו בהתאם. לאחר המסחר אתמול פירסמו גם אפל, eBay ו-AMD את תוצאותיהן הרבעוניות. אצל אפל סיפקו התוצאות את הציפיות, אולם התחזיות לרבעון הראשון נתפסו אצל המשקיעים כפושרות. מנגד, התלהבו בשוק מתחזית לצמיחה של 70% במכירות יצרנית המעבדים AMD ברבעון הקרוב.

בגזרה המקרו כלכלית יפורסמו עוד לפני הפתיחה נתוני התחלות הבנייה בארה"ב. בוול סטריט מצפים, כי בדצמבר ירד קצב התחלות הבנייה לרמה של 2.05 מיליון יחידות בשנה, לאחר שזינק בנובמבר ב-5.3% לרמה של 2.123 מיליון יחידות. במקביל, מצפים הכלכלנים לעלייה של 6,000 במספר התביעות החדשות, שהוגשו בשבוע שעבר לדמי אבטלה, לרמה של 315 אלף תביעות. שבוע קודם לכן עלה מספר התביעות בהיקף חד יותר של 17 אלף תביעות. לאחר הפתיחה יפורסמו גם הנתונים השבועיים על מלאי הנפט והגז בארה"ב, ועשויים להשפיע גם הם על מגמת המסחר בשווקים.

בקרב המניות הישראליות נפתחה אמש רשמית עונת הדו"חות הרבעוניות, עם חשיפת התוצאות של ענקית הבילינג, אמדוקס. עוד קודם לכן עלתה המניה ב-3.3% והשלימה זינוק של כ-14% מתחילת השנה לשיא חדש של ארבע שנים - 31.4 דולר - על רקע זכייתה במכרז הבילינג וה-CRM של מפעילת הסלולר האמריקאית, ספרינט-נקסטל. היקף החוזה מוערך בכ-200 מיליון דולר בשנה.

לאחר הסגירה דיווחה אמדוקס על תוצאות טובות מהצפוי, שכללו גידול של 25% בהכנסות ל-587 מיליון דולר רווח של 75.3 מיליון דולר. אמדוקס גם סיפקה תחזית להכנסות של 600 מיליון דולר ברבעון שיסתיים במארס. בתגובה, העלה בית ההשקעות CIBC את מחיר היעד למניית אמדוקס, מ-35 דולר ל-39 דולר, והותיר לה המלצת "תשואת יתר".

טופ אימאג', המפתחת פתרונות תוכנה לסליקת מסמכים, וחברת 170 סיסטמס, המספקת פתרונות תוכנה לייעול עסקות פיננסיות, הודיעו על הרחבת שיתוף הפעולה הטכנולוגי והשיווקי שלהן, לרחבי העולם כולו. הרחבת ההתקשרות נעשית לאחר שיתוף פעולה מוצלח באירופה, שם יישמו שתי החברות התקנה משולבת מערכות אצל מספר לקוחות גדולים, ביניהם ספק מוביל לשירותים סלולריים וחברת בנייה גדולה. הפתרונות המשולבים מיועדים לאפשר עיבוד חשבוניות יעיל יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully