וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: נאסד"ק הוסיף 1%

אסף רותם

19.1.2006 / 23:53

אמדוקס טיפסה ב-3% על רקע התוצאות ושלל המלצות. בלופניקס הוסיפה 5.7% על רקע חוזה חדש בהיקף 30 מיליון דולר

לאחר יומיים של ירידות, שבהם איבד הנאסד"ק 1.6%, זינקו המדדים בחזרה מעלה והמסחר בוול סטריט התנהל בעליות חדות. אולם, חשיפת קלטת הוידיאו שבה מאיים בן לאדן על ארה"ב, הקפיצה את מחיר הנפט הגולמי ב-1.6% לרמה של 66.83 דולר - הגבוהה ביותר מאז ספטמבר - והחלישה את העליות. בסיכומו של היום, מדד נאסד"ק סיים בעלייה של 1% ל-2,301 נקודות ומדד דאו ג'ונס טיפס ב-0.2% ל-10,877 נקודות.

העליות היום באו לאחר שאתמול התאכזבו המשקיעים מהתוצאות ומהתחזיות של ענקיות הטכנולוגיה אינטל ויאהו, והמדדים הגיבו בהתאם. לאחר המסחר אתמול פירסמו גם אפל, eBay ו-AMD את תוצאותיהן הרבעוניות. אצל אפל סיפקו התוצאות את הציפיות, אולם התחזיות לרבעון הראשון נתפסו אצל המשקיעים כפושרות. מנגד, התלהבו בשוק מתחזית לצמיחה של 70% במכירות יצרנית המעבדים AMD ברבעון הקרוב.

בזירת המקרו, מספר תביעות האבטלה הראשונות בארה"ב ירד במפתיע ב-36 אלף בשבוע שעבר, לרמה של 271 אלף, הרמה הנמוכה ביותר זה כמעט 6 שנים, כך דיווח משרד העבודה האמריקאי. הכלכלנים ציפו לעלייה של 6,000 תביעות. בנוסף, מספר התחלות הבנייה ירד בחודש דצמבר בשיעור חד מהצפוי, 8.3%, ל-1.933 מיליון התחלות בנייה. צפי האנליסטים היה ל-2.04 מיליון התחלות בנייה.

בזירת האנרגיה, הנפט עלה למרות העובדה שפורסמו היום נתונים מפתיעים לגבי מלאי הנפט לשבוע שהסתיים ביום שישי שעבר: מלאי הנפט הגולמי עלה ב-2.7 מיליון חביות, כאשר הצפי היה לירידה.

בקרב המניות הישראליות, אמדוקס זינקה ב-3% למחיר 32.4 דולר, במחזור הגדול פי שלושה מהממוצע במניה, על רקע הדו"חות ושלל המלצות חיוביות, שכללו העלאת מחירי יעד. אמש, לאחר הסגירה, דיווחה אמדוקס על תוצאות טובות מהצפוי - גידול של 25% בהכנסות ל-587 מיליון דולר ורווח של 75.3 מיליון דולר. אמדוקס גם סיפקה תחזית להכנסות של 600 מיליון דולר ברבעון שיסתיים במארס.

עוד קודם לכן, עלתה המניה ב-3.3% והשלימה זינוק של כ-14% מתחילת השנה לשיא חדש של ארבע שנים - 31.4 דולר - על רקע זכייתה במכרז הבילינג וה-CRM של מפעילת הסלולר האמריקאית ספרינט-נקסטל. היקף החוזה מוערך בכ-200 מיליון דולר בשנה.

בתגובה, העלה בית ההשקעות CIBC את מחיר היעד למניית אמדוקס, מ-35 דולר ל-39 דולר, והותיר לה המלצת "תשואת יתר". בדויטשה בנק נקבו במחיר היעד הגבוה ביותר היום - 40 דולר למניה.

אלווריון טיפסה ב-3.2% נוספים ל-10.6 דולר והשלימה עלייה של 22% מתחילת ינואר. הקפיצה היום באה לאחר שדויטשה בנק החל בכיסוי המניה בהמלצת "קנייה" ובמחיר יעד של 12.5 דולר - 21% מעל מחיר הסגירה אמש. גם בית ההשקעות מורגן ג'וזף ושות' המליץ על אלווריון ב"קנייה", ונקב במחיר יעד צנוע יותר, 12 דולר למניה.

בלופניקס זינקה ב-5.7% למחיר 4.3 דולרים, על רקע חוזה חדש, עם טי-סיסטמס הגרמנית, בהיקף 30 מיליון דולר, שיתפרשו על פני 5 שנים.

טופ אימאג’, המפתחת פתרונות תוכנה לסליקת מסמכים, וחברת 170 סיסטמס, המספקת פתרונות תוכנה לייעול עסקות פיננסיות, הודיעו על הרחבת שיתוף הפעולה הטכנולוגי והשיווקי שלהן, לרחבי העולם כולו. הרחבת ההתקשרות נעשית לאחר שיתוף פעולה מוצלח באירופה, שם יישמו שתי החברות התקנה משולבת מערכות אצל מספר לקוחות גדולים, ביניהם ספק מוביל לשירותים סלולריים וחברת בנייה גדולה. הפתרונות המשולבים מיועדים לאפשר עיבוד חשבוניות יעיל יותר. טופ אימאג' הגיבה בעלייה של 1.9% למחיר 3.2 דולרים.

מנייתה של חברת מערכות ההגנה ההיקפיות מגל טיפסה ב-4.3% ונצמדה למחיר של 10 דולרים למניה, כשהיא רוכבת, כמו שאר חברות הקשורות לתחומי הביטחון, על חששות באמריקה, נוכח איומו החדש של אוסאמה בן לאדן.

עוד בלטה, ECI במחזורים גדולים, שטיפסה ב-5.5% למחיר 8 דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully