וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל נכנסת לסין

שלומי גולובינסקי

23.1.2006 / 9:44

תרכוש אחזקות בצ'יינה פסיפיק, חברת הביטוח השלישית בגודלה בסין אשר רשמה אשתקד הכנסות של 4.2 מיליארד דולר בביטוחי חיים

המשקיעים הישראלים החלו באחרונה לגלות את סין. אבל אם עד עתה התמקדו ההשקעות במעצמה האסייתית בעיקר בנדל"ן, הרי שקבוצת הביטוח הראל הולכת צעד אחד קדימה. תאגיד הפיננסים הבינלאומי הענק ,קרלייל, צירף את קבוצת לקונסורציום שרוכש אחזקות בחברת הביטוח השלישית בגודלה בסין.

תאגיד קרלייל (The Carlyle Group), המנהל קרנות השקעה בהיקף של 35 מיליארד דולר, יחד עם חברת הביטוח פרודנשאל (Prudential) השלישית בגודלה בצפון אמריקה, רוכשים 24.9% מחברה הביטוח צ'יינה פסיפיק תמורת 400 מיליון דולר.

לקבוצת הראל השקעות, שהצטרפה לקונסורציום, אושרה בשלב ראשון השקעה של 500 אלף דולר. כמו כן, ניתנה לקבוצה אופציה להגדיל את השקעתה בעוד מיליון דולר, אם תנצל קרלייל, את האופציה שניתנה לה, להגדלת אחזקתה בחברה הסינית.

יו"ר ומנכ"ל הראל השקעות יאיר המבורגר: ההשקעה בחברה הסינית היא השקעה פיננסית על רקע הצמיחה המהירה בשוק הביטוח בסין.

קבוצת הביטוח צ'יינה פסיפיק (China Pacific) רשמה אשתקד הכנסות של 34.5 מיליארד יואן (4.2 מיליארד דולר) בביטוחי חיים בסין, גידול של 10.8% לעומת השנה הקודמת. לחברת הביטוח הסינית גם נתח שוק של 12% בשוק ביטוח הרכוש.

לפי נתוני חברת הייעוץ בוסטון קונסטלטנס, שוק הביטוח הסיני הוא מן השווקים בעלי שיעור הצמיחה הגדול בעולם. שוק הביטוח הסיני נאמד כיום ב-52 מיליארד דולר, ולפי תחזיות האנליסטים של החברה הוא עתיד לצמוח בשיעור של 25% מידי שנה בחמש השנים הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully