וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: מרקורי עולה בכ-1% בתגובה להעלאת המלצה

שרון שפורר

23.1.2006 / 23:20

אלדין עולה ב--0.2% לאחר שעמדה בתחזיות. אמדוקס מוסיפה 0.9% - תחל בשלב השני בשדרוג מערכות החיוב של חברת ה"בזק" הרוסית

לאחר ירידות השערים החדות, שנרשמו בסוף השבוע שעבר בבורסות וול סטריט, שומרים מדדי המניות על יציבות בפתיחת שבוע המסחר. מדד נאסד"ק מאבדת 0.2% ומדד דאו ג'ונס נסחר ללא שינוי.

עונת הדו"חות הכספיים נמצאת בעיצומה, והיום יפרסמו את התוצאות הכספיות כמה מענקיות השוק, ובהן יצרנית השבבים טקסס אינסטרומנטס, יצרנית המכוניות פורד, ענקית האשראי אמריקן אקספרס וכן בנק אוף אמריקה.

בגזרה המקרו כלכלית, יפורסמו לאחר הפתיחה נתוני מדד המדדים המובילים, אשר צפוי על פי התחזיות, לעלות ב-0.2% בדצמבר.

מחירה של חבית נפט גולמי יורד בפתיחת שבוע המסחר ב-52 סנט ל-67.96 דולר, לאחר שהשלים בערב שבת זינוק שבועי של כ-6.5% לשיא של שלושה חודשים וחצי.

בקרב המניות הישראליות, פירסמה היום ספקית פתרונות אבטחת המידע, אלדין, את תוצאותיה לרבעון הרביעי, אשר עמדו בתחזיות המוקדמות של החברה ועלו במקצת על ממוצע תחזיות האנליסטים. הכנסות החברה גדלו ב-16% ל-21.8 מיליון דולר והרווח הנקי טיפס לשיא של 3.9 מיליון דולר (26 סנט למניה בדילול מלא), לעומת רווח של 2.6 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2004. בנוסף, העריכה אלדין כי תסיים את הרבעון הקרוב עם הכנסות של 23.3-21.3 מיליון דולר, לצד רווח של 28-25 סנט למניה. בתגובה, עולה אלדין ב-0.2% ל-17.5 דולר.

כשנה לאחר שהחלה בהחלפת מערכות החיוב של חברת הטלפון הרוסית Svyazinvest, בפרויקט משותף עם ענקית המחשוב IBM, דיווחה היום חברת אמדוקס על זכייה בחוזה משמעותי חדש עם החברה הרוסית, במסגרת השלב השני של הפרויקט. על פי הערכות בשוק, צפוי השלב השני לספק לאמדוקס הכנסות של עשרות מיליוני דולרים. טל ליאני, אנליסט התקשורת של מריל לינץ', העריך בעבר כי הפרויקט כולו ייארך כשלוש עד ארבע שנים במסגרת שלושה שלבים, ויספק לאמדוקס הכנסות בהיקף כולל של 180-160 דולר. אמדוקס עולה ב-1.1% ל-32.3 דולר.

ליפמן חתמה על חוזה הפצה עם קונקווסט פייננשל האמריקאית, בהיקף של 4 מיליון דולר. אספקת המוצרים החלה בסוף 2005 ותימשך לאורך 2006. במסגרת ההסכם, תמכור מערכות הכוללות קופות רושמות אלקטרוניות, קוראי כרטיסים חכמים להקשת קוד סודי ורשיונות לתוכנות ניהול של חנויות וניהול מוצרים. למרות ההודעה, מאבדת ליפמן 0.8% ל-26.1 דולר.

בית ההשקעות פייפר ג'פרי העלה היום את מחיר היעד לטבע מ-42 ל-47 דולר וחזר על המלצת "תשואת יתר" למניה. בנוסף, הודיעה טבע, כי תשלים את רכישת אייווקס ב-26 בינואר, לאחר שקיבלה את אישור ועדת הסחר הפדרלית של ארה"ב לביצוע העסקה. טבע מאבדת 0.1% ל-42.4 דולר.

ב-RBC העלו את מחיר היעד לקומברס מ-26 ל-28 דולר וחזרו על המלצה של "תשואת מגזר". קומברס עולה ב-0.6 ל-26.2 דולר.

שני בתי השקעות, שסייעו בהנפקת סקופוס בנאסד"ק, החלו לסקר היום את ביצועי החברה. תומאס וייזל העניק לסקופוס המלצה חמה של "תשואת יתר", ואילו ב-CIBC הסתפקו בהמלצה פושרת יותר של "תשואת מגזר". סקופוס מגיבה בעלייה של 6.3% למחיר 6.6 דולרים.

בנק ההשקעות ג'יי.פי מורגן העלה את המלצתו למרקורי, מ"תשואת חסר" ל"תשואת יתר" והמניה עולה בתגובה ב-0.8% ל-32.8 דולר. בג'יי.פי מורגן העריכו, כי כל החדשות הרעות הנוגעות למרקורי כבר מגולמות במחיר המניה וכי האפשרות לרכישת החברה מגבילה את הסיכון מירידות אפשריות.

גיוון אימג’ינג מוסיפה 0.9% ל-27 דולר, לאחר שדיווחה כי 7 מיליון מבוטחים בצ'כיה ייהנו מהחזר כספי מלא מטעם משרד הבריאות במדינה, עבור שימוש בגלולה של גיוון אימג'ינג לאבחון מחלות במעי הדק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully