וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונסורציום בו שותפה איי.די.אי זכה במכרז להקמה ותפעול של מתקן התפלה בצפון מקסיקו

אילן מוסנאים

8.7.2001 / 10:42

החברה שבשליטת כי"ל וקבוצת דלק מחזיקה ב-20% ממניות הקונסורציום בו שותפות שתי חברות ספרדיות; תתפעל את המתקן בתקופה של 20 שנה לאחר הקמתו

חברת איי.די.אי טכנולוגיות (לשעבר הנדסת התפלה) שבשליטת כי"ל וקבוצת דלק , הודיעה הבוקר על זכייה במכרז בינלאומי לבנייה ותפעול של מתקן להתפלת מי ים בשיטת BOT (לתקופה של 20 שנה) בצפון מקסיקו.

הפרויקט בו זכתה החברה, בקונסורציום בו היא שותפה ב-20% יחד עם Union Fenosa International, חברת חשמל מספרד (60%), ו-Cobra, חברת הבנייה הספרדית (20%), מבוסס על טכנולוגיית ההתפלה של איי.די.אי ומיועד לספק מי שתייה לעיר Hermosillo.

בשבוע שעבר הודיעה איי.די.אי על השלמת הקמת מתקן להתפלת מי ים בעיר לאס פאלמס, בירת האיים הקנריים, בהשקעה של 35 מיליון דולר. מתקן זה יספק לעיר כ-12 מיליון מ"ק לשנה.

איי.די.אי טכנולוגיות (הנדסת התפלה) נוסדה ב-1965, ומאז הקמתה סיפקה מעל 320 מתקני התפלה מסוגים ותפוקות שונות, לכ-40 ארצות ברחבי העולם.

במסגרת הפעילות העסקית של החברה בתקופה האחרונה, ניתן למנות פרויקטים כדלקמן: בקפריסין 17 מיליון מ"ק לשנה בפרויקט BOT, בסרדיניה שבאיטליה 6 מיליון מ"ק לשנה, בהודו 17 מיליון מ"ק לשנה, ויחידות נוספות לטורקמניסטן, יוון, צ'ילה, ונצואלה פורטו ריקו, מקסיקו ועוד.

בארץ מתמודדת החברה, יחד עם קבוצת דנקנר וחברת ויוונדי הצרפתית, במכרז להקמת המתקן להתפלת מי ים באשקלון, שאמור לייצר כ-50 מ"ק בשנה, ושעלות הקמתו מוערכת בכ-200 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully