וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: צורן ו-DSPG עולות ב-2%

עומרי כהן

24.1.2006 / 23:05

נאסד"ק עולה ב-0.6%. טבע במימוש של 8% מאז אמצע דצמבר. אלווריון עולה ב-2% על רקע הזמנה בכמיליון דולר


בוול סטריט נפתח יום המסחר בעליות שערים מתונות. מדד נאסד"ק עולה ב-0.6% ומדד דאו ג'ונס מוסיף 0.3%. בקרב המניות הישראליות מוסיפה טבע 0.2%, לאחר שהשלימה אתמול מימוש של 8% מאז אמצע דצמבר. אלווריון מוסיפה 2% על רקע עסקה בכמיליון דולר. עליות גם במניות השבבים הישראליות. צורן מוסיפה 1.9%, אם סיסטמס עולה ב-1.2% ו-DSPG מוסיפה 1.9%.

סקירת טרום מסחר

החוזים העתידיים על המדדים המובילים בוול סטריט מאותתים על עליות שערים של 0.3% במדדים המובילים בפתיחת המסחר. אתמול התקשו הבורסות בניו יורק להתאושש מהירידות החדות מהן סבלו בסוף השבוע והמדדים המובילים חתמו בעליות קלות בלבד.

והיום, קטליזטור חיובי עשוי להתקבל מהרגיעה הנמשכת גם היום בזירת הנפט, כשהחוזים על מחיר חבית למסירה בחודש מארס נסוגים ב-70 סנט ל-67.4 דולר, לאחר שבערב שבת נגעו בשיא של שלושה וחצי חודשים.

שלל דו"חות של חברות הנכללות במדד הדאו ג'ונס, עשויים להשפיע גם הם על המסחר היום. בין המפרסמות לפני הפתיחה: ג'ונסון אנד ג'ונסון, מקדונלדס ו-3M. דו"חות מאכזבים של טקסס אינסטרומנטס, כפי שפרסמה אמש לאחר הנעילה ואזהרת הכנסות לרבעון הנוכחי, עשויים להכביד על הסנטימנט כלפי מניות הטכנולוגיה היום.

בקרב המניות הישראליות, טבע עשויה להמשיך ולרכז עניין לקראת השלמת רכישת אייוקס, הצפויה בעוד יומיים - לאחר שקיבלה את אישור ועדת הסחר הפדרלית של ארה"ב לביצוע העסקה. אתמול איבדה טבע כ-1.6% למחיר של 41.8 דולר, וגם המלצה חיובית מבית ההשקעות פייפר ג'פרי, שהעלה את מחיר היעד עבורה ב-5 דולרים ל-47 דולר ושימר עבורה המלצת "תשואת יתר".

ספקית פתרונות אבטחת המידע אלדין, עשויה גם היא לרכז את תשומת לב המשקיעים היום. אתמול נסוגה המניה קלות בשיעור של 0.1%. אלדין פירסמה דו"חות טובים, שעמדו בתחזיות המוקדמות של החברה ועלו במקצת על ממוצע תחזיות האנליסטים. החברה סיפקה תחזית להמשך הצמיחה גם ברבעון הקרוב.

היום תסחר אלדין על רקע המלצות אנליסטים בעקבות הדיווח. ברוב בתי ההשקעות החליטו לחזור על המלצותיהם עבור המניה וכך, אלדין זכתה ל"תשואת יתר" ויעד של 21 דולר מ-CIBC, ל"החזק" ו-18 דולר מדויטשה בנק ול"קנייה" מבית ההשקעות ג'ני מונטגומרי, שלא נקב במחיר יעד עבורה. אלדין תפתח את המסחר במחיר של 17.5 דולרים.

טופ אימאג' הודיעה היום, כי HEFAME, ארגון הפצת מוצרים פרמצבטיים ספרדי בחר בפלטפורמת ה-eFLOW3 של החברה, לצורך קליטה ועיבוד של חשבונות ספקים. טופ אימאג' תפתח את המסחר במחיר של 3.21 דולרים, לאחר שעלתה מאז תחילתה של 2006 בכ-13%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully