וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור כימיקלים מצטרפת לבעלי הזכויות ברישיון שיקמה ים 253

אלי דניאל

8.7.2001 / 14:24

רכשה מחנ"ל 3.6% מזכויות ההשתתפות ברישיון ובתמורה תישא בהוצאות הקידוח בשלב הראשון עד לסך של 550 אלף דולר; לפני כשבועיים, רכשה חנ"ל מנורדן 51% מזכויות ההשתתפות ברישיון זה

הפעילות הרבה סביב זכויות ההשתתפות ברישיון שיקמה ים 253, נמשכת. כשבועיים לאחר שחנ"ל - חברת הנפט לישראל - רכשה מנורדן טכנולוגיות 51% מהזכויות ברישיון שיקמה ים 253, בתמורה לתשלום הוצאות החיפושים והפיתוח עד לסכום של 7.65 מיליון דולר, אנו מתבשרים כי גם חברת דור כימיקלים הופכת לבעלת זכויות השתתפות ברישיון שיקמה ים.

כל זאת לאחר שהיום חתמה החברה על הסכם עם חנ"ל לפיו היא רוכשת מחנ"ל 3.6% מהזכויות ברישיון האמור, בתמורה להתחייבותה להשתתף בהוצאות השלב הראשון של הקידוח עד לסך של 550 אלף דולר. במידה שלאחר מכן יירשמו הוצאות נוספות, תשתתף דור בהוצאות אלה לפי חלקה היחסי ברישיון.

יצוין, כי בכוונת השותפים ברישיון שיקמה ים 253 לבצע קידוח למטרות גז בשכבת הפליוקן. תחילת הקידוח מתוכננת להתבצע בחודשים ספטמבר-אוקטובר 2001, באמצעות אסדת הקידוחים Southern Cross. ככל הידוע, בכוונת חנ"ל להציע לשותפויות המוגבלות ישראמקו נגב 2, נפטא חיפושים, חנ"ל ים-המלח ומודיעין אנרגיה, זכויות השתתפות ברישיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully