וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי שטראוס, אייל פישמן, יוסי גנוסר ואנשי עסקים נוספים "יאמצו" יישובים בעלי פרופיל חברתי-כלכלי נמוך

TheMarker.com כתב

8.7.2001 / 15:41

התוכנית, שאושרה ע"י רה"מ ושר האוצר בהיקף של 1.25 מיליארד ש', תימשך 3 שנים; כל איש עסקים ילווה יישוב מסוים ויסייע לו

רה"מ, אריאל שרון, שר האוצר, סילבן שלום, והשר לתיאום חברתי, שמואל אביטל, כינסו אחה"צ אצל רה"מ ישיבה בהשתתפות נציגים בכירים מהמגזר העסקי וגיבשו תוכנית לטיפול נקודתי בהיקף של 1.25 מיליארד שקל על פני 3 שנים, ביישובים המוגדרים בעלי פרופיל כלכלי-חברתי נמוך.

בישיבה נקבע כי אנשי העסקים ילוו, כ"א, יישוב אחר ויסייעו לו במסגרת הטיפול הנקודתי. כך, לדוגמה, הוחלט כי מיקי שטראוס ילווה את הטיפול בעכו, יוסי גנוסר - בית שאן, מתי הורבנשטרן - לוד, אבי אלה - מצפה רמון, אייל פישמן - ירוחם, יוסי רוזן - דימונה, דידי ארזי - נצרת עלית, אורי דורי - רמלה, עמי סגיס - אופקים ואחרים.

כל אנשי העסקים הללו, ואחריפ, השתתפו בישיבה אצל רה"מ וקיבלו על עצמם את המטלות במסגרת הטיפול הנקודתי. באותה מסגרת הודיע שר האוצר כי הוא משחרר כבר השנה, לאלתר, 200 מיליון שקל מהרזרבה לתקציב לצורך מימון הפרויקט. במקביל הודיעו קרנות שונות כי גם הן יעבירו כספים לתמיכה בפרויקט.

התוכנית לטיפול נקודתי גובשה ע"י משרדי הממשלה הנוגעים בדבר ובהם האוצר, רה"מ, חינוך, עבודה ורווחה, בריאות ואחרים. במקביל לשחרור הכסף הממשלתי ישתתפו גם אנשי העסקים, בראש המוסדות שאותם הם מנהלים, בהעברת תקציבים לצורך הטיפול הנקודתי שעליו הוחלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully