וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל מעלה את מחיר היעד של וואלה! ב-30%

טל לוי

30.1.2006 / 11:10

בהראל מדגישים כי הסגמנט הרווחי בו פועלת החברה יגביר את התחרות - יש לעקוב מאחר המתרחש בענף ולא להירדם בשמירה

האנליסט אמיר אביבי מהראל בית השקעות מעניק למניית וואלה! מחיר יעד של 10.4 שקלים - פרמיה של 30% לעומת מחיר הפתיחה של המניה הבוקר.

"השיפור במצב הכלכלי בישראל, שהביא לגידול בתקציבי הפרסום לצד הגידול העקבי במספר המשתמשים באינטרנט והמשתמשים בפס רחב, הביאו למפנה העסקי בחברה. וואלה! עברה מהפסד (או רווחיות נמוכה) לרווח משמעותי ב-2005, תוך שהיא מקבלת רוח גבית מהמומנטום החיובי של תחום פעילותה העיקרי - הפרסום באינטרנט" כותבים בהראל.

הפרסום באינטרנט צומח בשנים האחרונות בעולם ובישראל בקצב גבוה, על חשבון אמצעי המדיה האחרים: טלוויזיה, רדיו ועיתונות כתובה. בארה"ב, תופס שוק הפרסום באינטרנט כ-9% מתוך עוגת הפרסום ואילו בישראל מדובר על 5.3% כך שהענף בכלל ו-וואלה! בפרט צפויים להמשיך וליהנות מתהליך זה גם בשנים הקרובות.

בתחום המכירות מפעילה וואלה את אתר הסחר האלקטרוני המוביל בישראל ובהראל אומרים כי המסחר האלקטרוני הפך להיות אמצעי סחר מקובל ולגיטימי. כתוצאה מכך, כמות הפעולות המתבצעות דרכו הולכת וגדלה תוך נגיסה מחלקן של שיטות הסחר הרגילות.

עם זאת, בהראל מדגישים כי "אמנם לא רואים שינויים משמעותיים במגמות בשוק הפרסום באינטרנט, אולם למרות כל הסופרלטיבים שאנו מחלקים לחברה, הסגמנט הסקסי והרווחי שבו היא פועלת יגביר את התחרות בקרב השחקנים הקיימים (MSN, גוגל) שלחלקם יכולות גבוהות. אי לכך, ממליצים בהראל לא להירדם בשמירה ולעקוב מפעם לפעם אחר המתרחש בענף".

וואלה! נשלטת (40.8%) בידי בזק בינלאומי ובידי קבוצת הארץ (26.2%).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully