וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדוור היכתה התחזיות עם רווח רבעוני של 2.3 מ' ד'

שלומי גולובינסקי

30.1.2006 / 12:50

שורת ההכנסות הסתכמה ב-21.03 מיליון דולר, מעט יותר מהתחזית של רדוור עצמה, אך מעט פחות מהקונצנזוס בוול סטריט

"השנה הסתיימה טוב. אמנם לא כל השנה היתה טובה, אבל מהר מאוד הצלחנו לחזור חזרה לעצמנו" כך אומר מאיר משה סמנכ"ל הכספים של רדוור.

ואכן, גם ברבעון הנועל את 2005, מצליחה רדוור להכות את התחזיות. החברה, העוסקת בפתרונות לניתוב עומסים באתרי אינטרנט, דיווחה היום על רווח נקי של 2.3 מיליון דולר ברבעון האחרון של השנה, המתורגמים לרווח של 12 סנט למניה. מדובר בשורה תחתונה העולה בסנט אחד על התחזיות הממוצעות של האנליסטים בוול-סטרייט. שורת ההכנסות הסתכמה ב-21.03 מיליון דולר, מעט יותר מהתחזית של רדוור עצמה (21 מיליון דולר עגול), אך מעט פחות מהקונצנזוס בוול סטריט.

אפשר להסתכל על חצי הכוס המלאה: אחרי אזהרת הרווח והירידה החדה בהכנסות הרבעון השני, רדוור מדווחת על רבעון שני של צמיחה. אפשר להסתכל כמובן על חצי הכוס הריקה - את 2005 מסיימת רדוור עם הכנסות של 77 מיליון דולר גידול של 13% לעומת אשתקד, אך עם רווח נקי של 9.3 מיליון דולר (50 סנט למניה), לעומת 13.7 מיליון דולר (77 סנט למניה) בשנת 2004. גם רווחי הרבעון הרביעי -12 סנט למניה כאמור, נמוכים מרווחי הרבעון המקביל - 24 סנט למניה - שהושגו עם הכנסות נמוכות בהרבה (19 מיליון דולר).

לדברי משה, "אחרי שפיספסנו את התחזיות ברבעון השני, החלטנו ללכת להשקעות בשיווק בהיקף של כמיליון-מיליון וחצי דולר נוספים, כדי לחזק את הכניסה שלנו לפחי שוק חדשים. זה נושא פרי, אבל בינתיים אנחנו רואים את הצד של ההוצאות בלבד".

ומה לגבי ההמשך? רדוור לא מספקת לפי שעה תחזית ל-2006 כולה, אלא רק לרבעון הראשון. גם כאן אפשר להתעודד. המספרים של רדוור טובים יותר מההערכות המוקדמות שעמדו על צפי להכנסות של 21.7 מיליון דולר ושורה תחתונה של 12 סנט למניה.

את 2005 כולה מסיימת רדוור עם 165 מיליון דולר בקופה. תזרים המזומנים של החברה היה בשנה החולפת חיובי והוא הסתכם ב-16.5 מיליון דולר, מחצית מזה לערך, מפעילות שוטפת. ברבעון הרביעי יצרה רדוור כ-5 מיליון דולר במזומן, מתוכם כ-3 מיליון דולר מפעילות שוטפת.

במהלך השנה החולפת רכשה רדוור בכ-9 מיליון דולר את חברת וי-סקיור. משה מעריך, כי רכישת וי-סקיור תדלל את הרווח למנהי של רדוור ב-2 סנט לרבעון, במהלך המחצית הראשונה של השנה, כשהחל מהרבעון השלישי תהיה תוספת חיובית. "בכדי להגיע לאיזון, וי-סקיור צריכה לתרום לנו חצי מיליון דולר הכנסה לרבעון. אבל לא קנינו את החברה הזאת בשביל חצי מיליון דולר לרבעון", הוא מדגיש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully