וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסטמן קודאק צימצמה את ההפסד ל-52 מיליון דולר

30.1.2006 / 15:44

הכנסות החברה עלו ב-12% ל-4.2 מיליארד דולר בשל גידול במכירות המצלמות הדיגיטליות

איסטמן קודאק (סימול EK), חברת ציוד הצילום הגדולה בעולם, רשמה הפסד רבעוני 5 ברציפות על רקע עלויות המעבר של החברה לתחום הצילום הדיגיטלי. קודאק השקיעה 283 מיליון דולר בארגון מחדש ברבעון הרביעי. קודאק רשמה הפסד של 52 מיליון דולר ברבעון הרביעי, לעומת הפסד גדול יותר של 59 מיליון דולר ברבעון המקביל. אך, הכנסות החברה עלו ב-12% ל-4.2 מיליארד דולר על רקע הגידול במכירות המצלמות הדיגיטליות.

הכנסות המכירות של מוצרים דיגיטלים עלו על ההכנסות מתחום הצילום מבוסס הפילם זה הרבעון השני ברציפות. הכנסות כל המוצרים הדיגיטלים - מצלמות, שירותים, הדמיה רפואית והדפסה מסחרית - עלו ב-45% ברבעון. הכנסות המוצרים מבוססי סרטי הצילום, לעומת זאת, ירדו ב-21%. לקודאק נתח של 23.7% בשוק המצלמות האמריקאי, והיא המובילה בשוק, כאשר בעורפה נושפת קאנון היפאנית עם נתח של 21.5% ומעט מאחור נמצאת סוני עם 13.3% מהשוק.

חברות דירוגי האשראי סטנדרד אנד פור'ס ומודי'ס הורידו את דירוג האג"ח של קודאק 4 פעמים בשנה החולפת, על רקע גל רכישות שביצעה החברה, בסך כ-3 מיליארד דולר. אנטוניו פרז, מנכ"ל קודאק מאז יוני, מבצע רכישות של טכנולוגיות חדשות וסוגר מפעלים בתחום הפילם המסורתי על מנת להיענות לצרכי השוק. מאז כניסתו לתפקיד הודיע פרז על פיטורי 25 אלף עובדים, מתוכם פוטרו עד כה כבר 15,500.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully