וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליפמן: עסקה בסך 7 מיליון דולר עם בנק סיני

נתן שבע

31.1.2006 / 9:45

תספק המסופים במסגרת מיזם משותף של הבנק הסיני ושל חברת הדלק הסינית CNPC

ליפמן הודיעה היום על חוזה חדש בשווי של 7 מיליון דולר עם הבנק הסיני ICBC. מסופי הנורית 8320 נורית 8010 וקוראי כרטיסים להקשת קוד סודי מדגם נורית 222 יופעלו במסגרת מיזם משותף של ICBC ושל חברת הדלק הסינית CNPC להתקנת מסופי ליפמן ביותר מ-8,000 תחנות דלק.

מסופים אלו יאפשרו ללקוחות חברת הדלק לשלם בעמדות התדלוק, שירות הניתן בשוק הסיני לראשונה. זהו אחד המיזמים הגדולים ביותר לפריסת מסופים שבוצעו בסין עד כה. אספקת המוצרים החלה במהלך המחצית השנייה של שנת 2005, והמשלוחים צפויים להימשך עד תום הרבעון הראשון של 2006.

זוהי ההזמנה הגדולה הראשונה שעליה מודיעה ליפמן מתחילת השנה. לפי הערכות האנליסטים בעבר, השוק הסיני הוא אחד השווקים בעלי פוטנציאל צמיחה משמעותי עבור ליפמן בנוסף לקנדה והודו. השוק הסיני לא האיר פנים לחברה בשנה שעברה בעקבות הרה ארגון שעבר על שוק אמצעי התשלום האלקטרוניים בסין במהלך המחצית הראשונה של 2005.

בחודש שעבר, הודיעה ליפמן על חדירה ראשונה גם לשוק המקסיקני ועל הזמנה נוספת מגרמניה בסך 3 מיליון דולר. בינתיים, עזר רצף ההודעות למנייה להתאושש מרמות השפל, ולהחזיר מעט את אמון המשקיעים בחברה לאחר אזהרת הרווח שפירסמה בספטמבר. מאז אותו שפל שזרק את המניה גם ממדד המעו"ף בתל אביב, הצליחה המניה לטפס ביותר מ-20%. ליפמן תפרסם את דו"חותיה ל-2005 בעוד שבוע בדיוק - 7 בפברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully