וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויטשה בנק מוריד את המלצתו לישראל ל"משקל חסר"

נתן שבע

31.1.2006 / 12:26

לעומת זאת, UBS מותיר המלצת נייטרלי על ישראל: "המשקיעים מוטרדים מחוסר הוודאות הפוליטי"

דויטשה בנק הוריד את המשקל של ישראל בתיק השווקים הבינלאומיים ל"משקל חסר", בסקירה שיצאה מלונדון והופצה הבוקר ללקוחותיו של בנק ההשקעות הגרמני .

גורמים בדויטשה בנק מסרו, כי להערכתם שאר השווקים המתעוררים עשויים להניב תשואה גבוהה יותר מאשר שוק המניות הישראלי, בדומה לשנה שעברה. הגורם השני שמפריע הוא אי הוודאות הפוליטית בעקבות הבחירות הקרובות. עליית מדרגה נוספת באי הוודאות נגרמה גם בעקבות נצחונו של החמאס ברשות הפלשתינית בשבוע שעבר.

בתיק ההשקעות שלהם מעדיפים בדויטשה את השווקים במזרח.

בניגוד לדויטשה בנק, בנק ההשקעות UBS מותיר את המלצתו על המשק הישראלי על נייטרלי בסקירה כללית שהוא מפרסם על השווקים בעולם. "באופן לא מפתיע, התשואה שהניבה הבורסה הישראלית מתחילת השנה היתה חלשה, כשהמשקיעים מוטרדים מהאלמנט הפוליטי. ללא סימנים חזקים שיתרמו להעלאת השווי של ישראל בתיק השווקים הבינלאומיים וחוסר הבהירות סביב תוצאות הבחירות, אנו מותירים את המשקל של ישראל בתיק השווקים הבינלאומיים על נייטרלי", כותבים כלכלני UBS בסקירה שפורסמה אתמול.

מבין השווקים המתפתחים ממליצים ב-UBS על ברזיל, לא רק בשל האטרקטיוויות בשל שווייה הנמוך של הבורסה שם, אלא בגלל שהם מצפים כי שיעורי הריבית ימשיכו לרדת בחודשים הקרובים. צ'ילה ומקסיקו נמצאות במשקל חסר בתיק. לגבי השוק הפולני הם נייטרלים, כשהם מודאגים מהפוליטיקה שם. על השוק הרוסי הותירו ב-UBS את המלצתם על נייטרלי, לאחר ששוקי הנפט זינקו מתחילת השנה ומחירם עשוי לשמור על הרמה הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully