וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריל לינץ' מוריד המלצה לפרטנר ל"נייטרלי"

טל לוי

2.2.2006 / 9:13

במריל מציינים כי החברה פועלת בשוק רווי יחסית שאינו מאופיין בצמיחה גבוהה ולכן האטרקציה המרכזית של הנייר היא החזר השקעות לבעלים - כלומר חלוקת דיווידנדים

בית ההשקעות מריל לינץ' החליט להוריד את המלצתו לפרטנר ל"נייטרלי", "לאור הדו"חות המאכזבים לשנת 2005".

פרטנר פירסמה אתמול את הדו"חות הכספיים לשנת 2005, מהם עולה כי הכנסותיה ירדו ב-0.3% והסתכמו ב-5.12 מיליארד שקל. הרווח הגולמי הסתכם ב-1.36 מיליארד שקל לעומת 1.52 מיליארד שקל ב-2004 והרווח הנקי ירד ב-25% ל-355 מיליון שקל.

עם זאת, במריל מציינים כי הם אופטימיים ומאמינים ששילוב של עלויות מימון נמוכות יותר בשילוב עם שיפור בהון החוזר יגדילו לעלייה של 30% בתזרים המזומנים החופשי לשנה זו. שיפור זה עשוי להוות סימן גם לחלוקת דיווידנד בעתיד.

במריל מציינים כי החברה הגיעה ופועלת בשוק רווי יחסית שאינו מאופיין בצמיחה גבוהה ולכן האטרקציה המרכזית של הנייר היא החזר השקעות לבעלים - כלומר חלוקת דיווידנדים.

ההכנסות צפויות לגדול למרות ירידה חזויה של 9% בדמי הקישוריות במארס (התשלום עבור שיחה בין רשתות תקשורת שונות) ובמריל סבורים שעלייה בסעיף המלאי מעידה על כך שהחברה מתכוננת לצאת בקמפיין נוסף לשיווק הדור השלישי.

האנליסטים סטיבן פטיפר וחיים ישראל חותכים את תחזית ה-EBITDA (רווח בנכוי הוצאות פחת, הפחתות מיסוי ומימון) ב-4% ובסך הכל מציבים למניה מחיר יעד של 38 שקל לעומת 41 שקל לפני כן - 5% אחוזים בלבד מעל למחיר המניה הנוכחי בשוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully