וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: AT&T מזנקת ב-12.4% בעקבות הצעת רכש בסך 58 מיליארד דולר מצד קומקסט

רונן סרברניק

9.7.2001 / 17:23

המסחר במניית Webvan הופסק לאחר שהודיעה רשמית על סגירתה; פרייסליין מזנקת ב-10% בעקבות העלאת המלצה של מריל לינץ'

מניות ציוד הטלקום נפתחו בעליות בעקבות המלצות של בנקאי השקעות ובעקבות הודעת לוסנט על עסקת ענק עם דויטשה טלקום, ומשכו את הנאסד"ק לעליות. מניית AT&T מזנקת ב-12.4% לאחר הצעת רכש מצד חברת הכבלים קומקסט. הנאסד"ק עולה ב-0.5% והדאו עולה ב-0.1%.

מניית AT&T (סימול T) פתחה את המסחר בזינוק של 12.4% לאחר שחברת הכבלים השלישית בגודלה בארה"ב, קומקסט (סימול CMCSK), אשר יורדת ב-9.5%, הציעה אתמול לרכוש את זרוע הכבלים של AT&T ,AT&T ברודבנד, עבור 44.5 מיליארד דולר במניות ועוד 13.5 מיליארד דולר באג"ח.

הרכישה, במידה שתבוצע, תיצור את חברת הכבלים גדולה בעולם. כמו כן מתכוונת AT&T לסיים היום את הספין אוף של חטיבת AT&T וויירלס ע"י חלוקת שארית המניות שבהחזקתה למשקיעים. מניית AT&T וויירלס (סימול AWE) יורדת ב-0.6%.

חנות המכולת המקוונת Webvan (סימול WBVN) הודיעה היום על סגירתה. המסחר במניית החברה הופסק לאחר שהודיעה רשמית על סגירתה והגשת בקשה להגנה. אמזון , אחת המשקיעות העיקריות ב-Webvan, עולה ב-0.9%; מניית יאהו , אשר צפויה לפרסם על איזון בדו"חותיה הרבעוניים ביום רביעי, עולה ב-2.5% עם פתיחת המסחר.

אנליסט מריל לינץ', הנרי בלודג'ט, העלה את דירוג אתר המכירות המקוונות פרייסליין (סימול PCLN) מ"נייטרלי" ל"צבור". מניית החברה עולה ב-10.6%.

יצרניות ציוד הסלולר רושמות ירידות: אריקסון (סימול ERICY) אשר מסרה ביום שישי על האפשרות שתרחיב את קיצוציה, יורדת ב-0.4%. מניית נוקיה (סימול NOK) יורדת ב-2.9% ומניית אלקטל (סימול ALA) יורדת ב-3.5%. מוטורולה (סימול MOT), אשר תדווח השבוע על תוצאותיה הרבעוניות, עולה ב-1.2%.

הבוקר העלה אנליסט בנק ההשקעות בר סטרנס, אנדרו נף, את ההמלצות על EMC (סימול EMC) ואת דירוג סאן מיקרוסיסטמס ל"קנייה", מניית סאן עולה ב-4.9%. מניית EMC, אשר ירדה בשבוע שעבר ב-26.7% בעקבות אזהרת רווח עולה היום ב-2.3%. בנוסף, קרדיט סוויס פירסט בוסטון הקטין את תחזיות הרווח של סיסקו ב-10%, אך המניה עולה ב-2.2%.

חברת לוסנט עולה ב-3.1% לאחר שהודיעה על שתי עסקות סיבים אופטיים. הבוקר הודיעה החברה על עסקה בשווי 90 מיליון דולר עם חברת טייקום. כשעה לפני הפתיחה הודיעה החברה על עסקת ענק עם דויטשה טלקום (סימול DT), אשר יורדת ב-1.8%, לה תספק 1.5 מיליון קילומטר של סיב אופטי במשך 3 שנים. סכום העסקה לא נמסר.

חברת התוכנה NCR (סימול NCR) יורדת ב-12.9% לאחר שפירסמה לפני פתיחת המסחר אזהרת רווח לפיה תרשום רווח של 35-37 סנט למניה לעומת תחזית אנליסטים של 57 סנט למניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully