וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית תל אביב יוצאת למלחמה בשביתת המצילים - חושפת לראשונה את משכורותיהם

עינב בן יהודה

9.7.2001 / 17:55

במסיבת העיתונאים שערכה היום העירייה נמסר כי מציל ותיק קבוע מקבל יותר מ-45 אלף שקל בחודש, ומציל חדש ללא קביעות - 18 אלף שקל

על משכורותיהם הגבוהות של המצילים מדברים מדי שנה בפתח עונת הרחצה, היום לראשונה דיווחה עיריית תל אביב במסיבת עיתונאים שערך מנכ"ל העירייה, אריאל קפון, על משכורותיהם של מציליה, במטרה לחזק את טיעוניה במאבקה בשביתת המצילים הנמשכת מתחילת חודש יוני השנה.

מתחילת עונת הרחצה מושבתות 7 מתוך 14 תחנות ההצלה הפועלות בעיר. בשביתה משתתפים 16 מצילים "חדשים", בעוד 12 המצילים "הוותיקים" ממשיכים בעבודתם.

לטענת העירייה, הסכם השכר שנחתם בין האוצר לבין הסתדרות ממליץ על משכורת של 7,500 שקל לחודש למציל. עיריית תל אביב משלמת למציל חדש קבוע 21,242 שקל בחודש, ולמציל חדש לא קבוע - 18 אלף שקל. המצילים הוותיקים מקבלים משכורת של 45,132 שקל. כדי להדגיש את טיעוניה חילקה העירייה טבלת שכר מדגמית, על פיה משכורתו החודשית של ראש הממשלה היא 43,585 שקל ומשכורתו של נשיא בית המשפט העליון היא על 35,878 שקל בחודש.

הסיבה לשביתת המצילים החדשים היא דרישתם לקבע לצמיתות את ההסדר אותו מפעילה השנה עיריית תל אביב, בעוד שהעירייה דורשת כי חוזי ההעסקה של המצילים החדשים יידונו מחדש מדי שנה. משכורותיהם של המצילים הוותיקים, לעומת זאת, לא יופחתו גם בשנים הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully