וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקסוס ממשיכה ליהנות ממומנטום חיובי בוונצואלה: תספק ציוד לאיתור כלי רכב בשווי של 2.2 מיליון דולר

גתית פנקס

9.7.2001 / 17:59

לדברי חגי גורן, סמנכ"ל הכספים של החברה, בחודש הקרוב תושלם העברת 36% מהון מניות נקסוס שמוחזק היום על ידי חברת בי.וי.אר טכנולוגיות לבעלי המניות שלה

חברת נקסוס טלוקיישן הודיעה היום על חוזה חדש עם חברת Sistemas TimeTrac מוונצואלה, שבמסגרתו היא תספק לה ציוד לאיתור כלי רכב בשווי של 2.2 מיליון דולר. הסכום כולל אספקת ציוד תשתית של תחנות בסיס ויחידות קצה הכוללות פונקציות של התרעות על גניבת כלי רכב ואיתורם.

נקסוס פועלת באמצעות שתי חטיבות עיקריות: האחת היא חטיבת ה-Automatic Vehicle Location , המפתחת מערכות תקשורת אלחוטית דו כיוונית אוטומטיות לאיתור כלי רכב ויישומי אבטחה אחרים. השנייה היא נקסוס דטה הפועלת בתחום ה-Automatic Meter Reading , כלומר, קריאת מונים אוטומטית (כמו מים, חשמל וגז).

ההזמנה החדשה היא השמינית בשנתיים וחצי האחרונות מכיוון חברת Sistemas. שלמה סדובסקי, נשיא ומנכ"ל החברה, אמר היום כי מוצרי איתור כלי הרכב בוונצואלה מסייעים להתגברות על תופעת גניבת הרכבים במדינה, וציין כי הלקוחה של נקסוס היא שחקנית מובילה בתחום.

החברה מוונצואלה תורמת 8% מהכנסות החברה

לדברי חגי גורן, סמנכ"ל הכספים של החברה, חברת Sistemas תורמת בממוצע כ-8% להכנסותיה של נקסוס, והטכנולוגיה שסיפקה נקסוס מיועדת גם לצורך עיבוי אזורים קיימים שבהם יש לחברה פרישה, וגם לכיסוי שטח חדש באיזור קראקאס רבתי. הוא מוסיף כי ההכנסות יוכרו במהלך שני הרבעונים השלישי והרביעי.

36% מהון מניות נקסוס מוחזקות כיום בידי בי.וי.אר טכנולוגיות , ובימים הקרובים תקיים האחרונה אסיפת בעלי מניות לאישור חלוקת החזקותיה לבעלי מניותיה.

בחודש שעבר הודיעה בי.וי.אר מערכות כי הגיעה למסקנה שקיים דיסקאונט שמאפיין את ההחזקה בנקסוס, לאור זאת שהיא חברת אחזקות, ועל כן החליטה לנקוט במהלך זה של חלוקת המניות.

"במהלך החודש הקרוב המהלך יושלם", מעריך גורן. "אין לנו בשלב זה דעה מיוחדת על חלוקת המניות מכיוון בי.וי.אר, אולם אנחנו משוכנעים כי זה לא יפריע לנו בשום צורה. אנחנו מקווים להגדיל בצורה זו את הסחירות במניה, למרות שכבר עכשיו יותר מ-50% מהמניות מוחזקות בידי הציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully