וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: צורן מזנקת ב-6%

אסף רותם

6.2.2006 / 17:59

נס מטפסת 0.5% על רקע רכישת חברת שירותי ה-IT אינובה ב-25 מיליון דולר. סרגון יורדת 0.2% למרות שעקפה את התחזיות

בצל העלאות ריבית נוספות באמריקה, את השבוע הקודם סיימו המדדים בוול סטריט בירידות חדות. אולם, היום נפתח שבוע המסחר החדש ביציבות עם נטייה לעליות שערים קלות: דאו ג'ונס מטפס 1% ונאסד"ק מוסיף שיעור זעום.

המדדים יציבים למרות שמחיר הנפט עלה הבוקר בחדות בעקבות כוונת איראן להמשיך בתוכנית הגרעין. החוזים על מחירה של חבית נפט למסירה במארס מטפסים בשעה זו ב-1%, וחוצים שוב את רף ה-66 דולר לחבית, לאחר שירדו ממנו לפני מספר ימים. מוקדם יותר היום, הגיעו מחירי הנפט עד לגובה של 66.62 דולר, גם על רקע הערכות מומחי נפט עולמיים, לפיהן השוק ימשיך להיטלטל עד שאספקת הנפט מאיראן וניגריה תתייצב והעלאת תחזית מחיר הנפט לשנה הקרובה על ידי בנק ההשקעות, סיטיגרופ ב-19%.

שתי עסקות ענק, הנרקמות בימים אלו, עשויות לספק רוח גבית חיובית. הראשונה: חברת סיטאדל ברודקסטינג תשלם 2.7 מיליארד דולר עבור רכישת נכסי הרדיו של קונגלומרט המדיה, וולט דיסני. השנייה: בנק וושוביה חבר לפירמת השקעות פרטית בהצעה לרכישת השליטה בחטיבת הכספים של ג'נרל מוטורס - GMAC.

בקרב המניות הישראליות, נס מטפסת 0.5% ל-11.4 דולר, על רקע רכישת חברת שירותי ה-IT אינובה ב-25 מיליון דולר במזומן. החברה תשלם 15 מיליון דולר בעת השלמת העסקה ו-10 מיליון דולר נוספים בהתאם לעמידה ביעדים מסוימים. אינובה מרכזת את מרבית פעילותה בהודו וב-2005 הציגה הכנסות של יותר מ-30 מיליון דולר. המניה השלימה עלייה של 18% מתחילת השנה.

אלביט מערכות יורדת 2.4% ל-25 דולר, למרות פרישת מערכת היקפית להגנה על נמל ימי במזרח הרחוק בהיקף של 8 מיליון דולר. לפני מספר ימים, הודיעה אלביט מערכות, כי תספק ציוד לצבא בלגיה בהיקף מוערך של עשרות מיליוני דולרים.

טאואר יורדת 1.9% למרות שהודיעה על חוזה חדש עם חברת Atheros וההערכות הן, כי היקף החוזה יגיע ל-5 עד 10 מיליון דולר. מספר הלקוחות של טאואר ב-FAB 2 גדל עם התווספותה של Atheros ל-17 לקוחות, לעומת 6 בלבד ב-2004. המניה השלימה עלייה של כ-12% מתחילת השנה. חברת נייס ו-Avaya חתמו על הסכם להרחבת שיתוף הפעולה ביניהן במטרה לקדם פתרון למוקדי שירות לקוחות המבוסס על פרוטוקול האינטרנט. מניית נייס, שעלתה מאז תחילת השנה ב-11%, יורדת 1.2% ל-52.8 דולר.

צורן מזנקת 6% ל-21.4 דולר, על רקע המלצה חיובית של בנק ההשקעות ג'יי.פי מורגן, שם העלו האנליסטים את הדירוג למניה מ"נייטרלי" ל"תשואת יתר", למרות זינוק של כ-25% במניה מתחילת 2006.

סרגון נסחרת ביציבות, ומאבדת כ-0.2% ל-4.9 דולרים, על אף שעקפה את תחזיות האנליסטים עם גידול של 26% בהכנסות ל-20.1 מיליון דולר. עם זאת, מחיקות מלאי שביצעה החברה גררו הפסד של 6.4 מיליון דולר. סרגון זינקה גם כן ב-25% מתחילת השנה.

לעומתה, רדקום מקבוצת רד-בינת מזנקת 10.5% ל-5 דולרים. זאת, לאחר שדיווחה על רבעון מצוין ובו זינוק של 30% בהכנסות ל-6.6 מיליון דולר ורווח נקי של כ-0.8 מיליון דולר. רדקום השלימה רבעון רביעי ברציפות של רווחיות ובכך עמדה בתחזיותיה מתחילת השנה. בנוסף, סיפקה החברה תחזית חזקה לרבעון הראשון של השנה, שמסורתית חלש מהאחרון, ובה יעד מכירות של 6.8-6.3 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully