וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NGTS תשתמש במוצרי פאסטקום בהתחברות למערכות הטלפוניה המסורתיות

נטע יעקבי

9.7.2001 / 19:12

מנכ"ל NGTS: מוצר ה-SignalPath Signaling Gateway של פאסטקום הוא ה"דבק" המחבר בין מערכות ה-Voip שלנו לבין מערכות הטלפוניה המסורתיות

NGTS, חטיבת מוצרי טלפוניית הדור הבא של אי.סי.איי , חתמה היום על הסכם עם חברת פאסטקום קומיוניקיישנס - FastComm Communications (סימול FSCX). על פי ההסכם ישולב מוצר ה-SignalPath Signaling Gateway של פאסטקום במוצרי NGTS. ההסכם ירחיב את יכולת ההתקשרות ההדדית בין מערכות ה-Voip של NGTS לבין מערכות הטלפוניה המסורתיות, מולן היא פועלת.

NGTS מתמחה בטלפוניה על גבי רשתות Voip ובין לקוחותיה ניתן למצוא את בזק , בריטיש טלקום, AT&T, דויטשה טלקום, טלפוניקה, פרנס טלקום ועוד. מערכות ה-Voip מקושרות אל מערכות הטלפוניה המסורתיות.

אחד המכשולים העיקריים בבניית מערכות Voip הוא התאמתן לרשתות הטלפוניה הקיימות. הבעיה צפויה להחמיר כיוון שמדינות רבות נוטות לאמץ לעצמן גרסה שונה של פרוטוקול תקשורת. כאן נכנס לתמונה מוצר ה-SignalPath Signaling Gateway של פאסטקום, המכיל מגוון עשיר של פרוטוקולים. מנכ"ל NGTS, טל שמחוני, הוסיף כי המוצר של פאסטקום הוא ה"דבק" המחבר את מוצרי ה-Voip לרשת הטלפוניה המסורתית.

בנוסף לתמיכתו במגוון רחב של פרוטוקולים, תומך מוצר ה-SignalPath Signaling Gateway גם בקישורים בינלאומיים ובשיחות אגרה.

מניית אי.סי.איי, הנסחרת בבורסת הנאסד"ק, יורדת כעת ב-1.2% למחיר של 4.1 דולרים, מחיר המשקף לה שווי שוק של פחות מ-400 מיליון דולר. חברת פאסטקום נסחרת בבורסת "מעבר לדלפק" לחברות קטנות לפי שווי שוק של 5.7 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully