וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקושי יתר ל-6 תעודות הסל של תכלית

שרון שפורר

7.2.2006 / 10:39

השלימה גיוס של 117 מיליון שקל. הביקושים הגבוהים ביותר היו לתעודת הסל העוקבת אחר הנאסד"ק ביוטכנולוגיה

חברת תכלית אינדקס, המצויה בבעלות משותפת של קבוצת מייקל דיוויס ותכלית דיסקונט, השלימה אמש גיוס כולל של 117 מיליון שקל ב-6 תעודות סל, ולאחר ההנפקה היא תנהל 11 תעודות סל בהיקף כספי כולל של כ-2 מיליארד שקל. בסך הכל, נרשמו ל-6 תעודות הסל שהונפקו ביקושי יתר בהיקף של כ-165 מיליון שקל, כך שבחלק מהתעודות בוצעה רק הקצאה חלקית למשקיעים.

אתמול הושלם השלב השני של ההנפקה, במסגרתו הונפקו 3 תעודות הסל העוקבות אחר המדדים הבאים: מדד ה-S&P 500, מדד הדאו ג'ונס-יורו סטוקס 50 (50 המניות הגדולות בבורסות אירופה) ומדד נאסד"ק ביוטכנולוגיה. תעודת הסל "תכלית נאסד"ק ביוטכנולוגיה" היא הראשונה מסוגה בישראל, ועוקבת אחר מדד המורכב מכ-180 מניות הביוטכנולוגיה הגדולות שנסחרות בארה"ב. לתעודה זו נרשמו ביקושי יתר גבוהים ושיעור ההקצאה לציבור יעמוד על כ-63% בלבד.

שלוש התעודות הנ"ל מצטרפות ל-3 התעודות הנוספות שהנפיקה תכלית אינדקס בשבוע שעבר, העוקבות אחר המדדים: מדד הבנקים של תל אביב, מדד ניקיי 225 (בורסת טוקיו) ומדד נאסד"ק 100.

כמקובל בהנפקות של תעודות סל, מרבית התעודות יימכרו למשקיעים במסחר השוטף בבורסה. לצורך כך, הוכנה בתכלית אינדקס מסגרת בהיקף של כ-3 מיליארד שקל ל-6 התעודות וההערכות הן שההיקף המונפק של התעודות החדשות יגדל במהלך התקופה הקרובה.

הפעילות של תכלית אינדקס מנוהלת במשותף על ידי איל סגל מנכ"ל תכלית ודוד אללוף מנכ"ל קבוצת מייקל דיוויס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully