וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסו מציגה: מכונית חדשה כל 3 שנים

7.2.2006 / 10:37

קבוצת קרסו משיקה מסלול חדש ללקוחות פרטיים. תמורת תשלום חודשי קבוע ניתן לקנות רכב חדש כל 3 שנים

קבוצת "קרסו" המייבאת ומשווקת את המותגים "רנו" וניסאן" משיקה מסלול מיוחד ללקוחות פרטיים בשם "אוטו חדש כל 3 שנים".

במסגרת המסלול החדש, הלקוח יגיע עם רכבו ויוכל לעשות טרייד אין, לקבל מחיר מחירון ולאחר מכן לבחור רכב חדש מבין מותגי החברה. לדוגמא, אם שווי הרכב הוא 50 אלף שקל אז רנו קליאו חדשה תעלה 36 תשלומים של 1,375 שקלים. לאחר שלוש שנים הלקוח יוכל להחליף את רכבו לרכב חדש ולהמשיך לשלם 1,375 שקלים אך הפעם בתוספת ריבית פריים.

בקבוצת קרסו אמרו במסיבת עיתונאים כי הלקוח יוכל לצאת מהתוכנית בכל זמן שיבחר וללא קנסות. בנוסף, הקבוצה תעניק הטבות שונות כמו 10% בטיפול במוסכי החברה, שירות לקיחת הרכב לטסט ו-10% בביטוח רכב בכלל או ב-AIG.

הקבוצה משיקה את המסלול החדש במסע פרסום שיעלה היום בהשקעה כוללת של מיליון דולר. הקמפיין שנערך על ידי משרד הפרסום "ענבר מרחב שקד", יכלול סרטון לערוצי הטלוויזיה, מודעות בעיתונות ומסע קד"מ נרחב בנקודות המכירה של "רנו" ו"ניסאן".

הקונספט של הקמפיין יציג את המאפיין הבולט ביותר של רכב חדש: הריח הייחודי. הקמפיין עושה שימוש בז'אנר ועולם התוכן של פרסומות הבשמים והוא יציג דוגמנית "המתבשמת" מהריחות של המכוניות החדשות של "קרסו", הנמכרות בתוכנית זו.

איציק וייץ, מנכ"ל קבוצת "קרסו", אמר כי "מסקרים שערכנו עלה כי הקהל הישראלי מזהה את המאפיין הבולט ביותר למכוניות חדשה כריח הייחודי, ולכן הקונספט הייחודי של הקמפיין – מודעות לרכב המעוצבות כמודעות בישום ו"התבשמות" מניחוח של רכב".

עוד הוסיף וייץ כי: "לראשונה בישראל, יבואנית רכב יוצאת עם קמפיין קריאטיבי, שונה ומבדל. המתאים לרעיון שיווקי החדשני של מסלול מתמשך, לאורך תקופה של לפחות 3 שנים, המיועד לראשונה אך ורק לשוק הפרטי. מסלול זה הנו באוריינטציה אמריקאית – ולהערכתנו יביא למהפך בשוק הישראלי – ויהווה חלק ממגמה ש מוצרים המוחלפים בקביעות מדי מספר שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully