וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקסלנס נשואה: בהסתכלות ארוכה, השוק יחזור לעלות

נתן שבע

7.2.2006 / 14:34

פלג: הזרים מממשים מניות ומחפשים אלטרנטיווה גם במניות 75. הדבר מחזק את הדולר אך גם לפני בחירות, הדולר תמיד מטפס

"אנו לקראת סוף המימוש. בהסתכלות ארוכה, השוק יחזור לעליות", אומר ניר פלג, מנכ"ל אקסלנס נשואה ניהול תיקים. "המימוש עמד בפתח, ונראה כאילו השוק חיכה לטריגר שזה יקרה. הטריגר היה נצחון חמאס בבחירות ברשות. על פניו, מדובר במימוש קלאסי בהנחה שאין מדובר בשינוי מגמה".

הבורסה בתל אביב מאבדת היום כ-2% ומתרחקת בכ-6% משיאה ערב הבחירות ברשות. המדדים חזרו לרמות בהם ביקרו לאחרונה רק עם הנפילה החדה בפתיחת מסחר לאחר אשפוזו של ראש הממשלה, אריאל שרון.

"הזרים גם הם כמשקיעים מממשים רווחים, ובימים כאלה, הם יותר מוכרים מאשר קונים אבל אין מדובר בפאניקה. מבחינתם, רואים מכירות באחזקות העיקריות שלהם כמו בנקים וכימיה. לעומת זאת, הם מחפשים אלטרנטיווה במניות השורה השנייה במדד תל אביב 75, כשעניין הסחירות במניה מאוד חשוב עבורם" מוסיף פלג.

"במקביל אנו רואים התחזקות של הדולר שבאה למרות עליית הריבית של בנק ישראל - סממן שמעיד גם כן על פעילות הזרים. עם זאת, אנו לפני בחירות, ודבר שגרתי הוא כי המטבע האמריקאי מתחזק בתקופה כזו", אומר פלג.

מנכ"ל אקסלנס מוסיף גם, כי "כמו שאנו מורגלים, תמיד יש ריצה של המדדים המובילים בתחילת השנה, ולאחריה באים ירידות בפברואר-מארס. ניתן לראות את זה גם השנה ביתר השווקים המתפתחים, ובכללם גם בישראל. לכך צריך להוסיף גם את הערכות שנשמעו כמו במורגן סטנלי לצמצם את האחזקה בשווקים המתפתחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully