וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנית החומש של איסתא ליינס

עומר שרביט

12.2.2006 / 9:22

תגייס הון והשקעות ב-315 מיליון שקל - פי 2 משווי השוק של החברה. איסתא תרכוש את מבט שירותי תיירות

סוכנות הנסיעות של אגודת הסטודנטים איסתא ליינס, אישרה תוכנית אסטרטגית ל-5 השנים הקרובות בשם "איסתא 2010". מההודעה ששיגרה החברה לבורסה ביום שישי עולה, כי התוכנית נועדה להגדיל את מחזור המכירות שלה ולהרחיב את תחומי הפעילות.

התוכנית כוללת השקעות בהיקף של 315 מיליון שקל, שיתפרסו על פני 5 שנים. כמו כן אישר דירקטוריון החברה הנפקה של 1.1 מיליון מניות רגילות. כדי לעמוד על עומק המהלך, די להביט בשווי השוק של החברה - 151 מיליון שקל - המהווים כמחצית מהיקף התוכנית.

כחלק מהתוכנית, איסתא רוכשת את חברת מבט שירותי תיירות, הפועלת בתחום של תיירות נכנסת לישראל. תמורת החברה הנרכשת איסתא תשלם עד 2.7 מיליון דולר וזאת בהתאם לרווחיותה של מבט ב-5 השנים הקרובות. עסקה זו תהיה כפופה לאישורו של הממונה על ההגבלים העסקיים.

התוכנית של קמעונאית הנסיעות וטיסות השכר נסמכת על הערכות אופטימיות בענף התיירות בשנים הקרובות, לאחר שגם ב-2005 החברה רשמה שיפור בפעילותה השוטפת. איסתא הרוויחה בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה 18 מיליון שקל, שהיוו גידול של 50% בשורה התחתונה לעומת התקופה המקבילה.

בתחילת השנה הודיעה הבורסה לאיסתא ליינס כי אינה עומדת בכללי השימור, מאחר ששווי אחזקות הציבור בה היה פחות מ-7.5%, בדומה למצב היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully