וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורגן סטנלי שינה את דעתו על הבורסה התל אביבית

עומר שרביט

12.2.2006 / 12:13

העלה את ההמלצה לתל אביב ל"תשואת יתר" והוריד המלצה למניות הטכנולוגיה ל"ניטרלי"


בית השקעות מורגן סטנלי משנה את דעתו על השוק הישראלי. בסקירת השווקים המתעוררים שפורסמה ביום שישי, מורגן אומרים כי המניות המקומיות תיקנו באופן חד כלפי מטה ונסחרות במחירים זולים. הבנק העלה את המלצתו למניות אלה ל"תשואת יתר" ומנגד הוריד את ההמלצה למניות הטכנולוגיה ל"נייטרלי". כמו כן, הסקירה מצרפת את מניית טבע לתיק ההשקעות שלה, כמרכיב הגנתי לשווקים המתעוררים.

מאז העדכון האחרון של מורגן, המניות המוטות ייצוא והמקומיות בבורסה בתל אביב הניבו תשואה שלילית של קרוב ל-10%. זאת, לעומת תשואה שלילית של כ-7.5% בשווקי הונגריה ופולין באותה תקופה, ותשואה שלילית של פחות מ-5% ברוסיה ובצ'כיה בהתאמה. בניגוד לשוק המקומי, מורגן הוריד את ההמלצה לטורקיה ל"תשואת חסר", בעקבות עליה של יותר מ-50% מאז השפל שנרשם באוקטובר. באשר למרכז אירופה, ההמלצה נותרה ברמה של "תשואת חסר" לאור החשש כי הצמיחה באיזור זה תהיה נמוכה מהצפוי. מניות האנרגיה ברוסיה מוערכות בהמלצת "נייטרלי" ובעמדת המתנה. ההמלצה לשאר המניות ברוסיה נותרה ברמת "תשואת יתר".

בסקירה אחרת משבוע שעבר המליצו במורגן לצמצם את החשיפה ליפאן ולשווקים המתפתחים, כיוון ששטף ההשקעות שם הפך את המניות ליקרות מדי. במקום זאת המליצו בבנק השקעות להגביר חשיפה לארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully