וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי ישיר חייב לכלל ביטוח כ-30 מיליון שקל

שלומי גולובינסקי

12.2.2006 / 16:07

כך עולה מתשובה שהגישה כלל לבית המשפט. התגובה הוגשה בעקבות בקשתה של הכי ישיר להוציא צו זמני שיחייב את כלל להמשיך ולשלם עמלות

קבוצת הכי ישיר, שבבעלותו של סוכן הביטוח שאול פסטרנק, חייבת ל כ-30 מיליון שקל, כך עולה מתשובה שהגישה כלל לבית המשפט. התגובה הוגשה בעקבות בקשתה של הכי ישיר מבית המשפט להוציא צו זמני שיחייב את חברת הביטוח להמשיך ולשלם עמלות לחברה. בסוף השבוע, הודיע פסטרנק למאות עובדי הכי ישיר על קשיי נזילות, שבמסגרתם הוא יאלץ לדחות את תשלום שכרם.

כלל ביטוח טוענת, כי מדובר בחוב שמקורו בהלוואות ומקדמות שניתנו לפסטרנק על ידה; חוב זה טרם נפרע, והסיכויים לפרוע אותו במלואו בשלב זה "אינם גבוהים". לטענת כלל, היא העמידה להכי ישיר הלוואות בהיקף של כ-36 מיליון שקל, שמתוכם חזרו רק כ-6 מיליון שקל.

עוד טוענת כלל בפנייתה לבית המשפט, כי להכי ישיר היתה שליטה בפועל על היקף השיווק של הפוליסות; כך, לאחר שהתקשרה עם חברת הפניקס, היא הפחיתה באופן משמעותי את כמות ההתקשרויות בפוליסות ביטוח של כלל בשל הנתיב האחר שמצאה לה - הפניית לקוחות להתקשרויות בביטוחים המוצעים על ידי .

כלל מאשימה את פסטרנק, כי במסגרת הבקשה שהגיש לבית המשפט, מבקשת הכי ישיר למעשה כי בית המשפט יאכוף על כלל להמשיך ולקבל על עצמה פוליסות ביטוח חדשות שישווקו על ידי הכי ישיר, ושכלל תמשיך לשלם להכי ישיר את המקדמות החודשיות, כך שחובה כלפי כלל יעצים עוד יותר.

בכלל טוענים כי, הדבר נעשה מתוך ידיעה שהסיכוי של הכי ישיר לפרוע את חובה קלוש, לאור מצבה הכלכלי הרעוע של החברה, העומדת בפני סכנה קיומית להמשך פעילותה. לטענת כלל, המשמעות של המשך ההתקשרות לגבי פוליסות חדשות היא הפסד נוסף ונזקים מצטברים לגבי כל פוליסה נוספת שתימכר במסגרת ההתקשרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully