וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפוצץ הסכם שיוך הלקוחות בין חברות התקשורת הבינלאומית

הארץ

10.7.2001 / 8:58

מאת יובל דרור

ההסכם המחלק את מנויי התקשורת הבינלאומית בין החברות השונות התפוצץ, לאחר שהחברות לא הצליחו להגיע להסכמה לגבי שיוכם של 20 אלף לקוחות, מתוך רשימה של 530 אלף לקוחות בסך הכל. על מבצע השיוך מחדש של לקוחות התקשורת הבינלאומית הוחלט לאחר שהועלה חשש כי לקוחות רבים שויכו לחברת בזק בינלאומי, שלא על פי הכללים שנקבעו על ידי משרד התקשורת.

ההסכם על שיוך המנויים המחודש התקבל במארס, בעקבות הסכם שנחתם בין 3 חברות התקשורת הבינ"ל - בזק בינלאומי, קווי זהב וברק - שקיבל את אישור משרד התקשורת ביוני.

על פי תנאי ההסכם, היו אמורים המנויים לקבל ב-1 ביולי מכתב, המבקש מהם לבחור מחדש את חברת התקשורת הבינלאומית אליה הם מעוניינים להשתייך. משלא נשלחו המכתבים הסתבר לברק וקווי זהב, שקיימת מחלוקת סביב 20 אלף לקוחות. בעוד שבזק טענה כי לקוחות אלו שויכו לה על פי הכללים ואין בכוונתה לוותר עליהם, טענו ברק וקווי זהב כי בזק בחרה את הלקוחות המשתלמים ביותר, והשאירה למתחרים את האפשרות לזכות במנויים שמכניסים סכומי כסף נמוכים יותר.

מקווי זהב נמסר: "חברת בזק בינלאומי נגסה בשיטתיות ובאופן מתמשך בהבנות ובלוח הזמנים שהושג ונבנה על ידי משרד התקשורת. חצי שנה מאז פרסום הדו"ח, ממשיכה בזק בינלאומי לנקוט בסחבת מכוונת ולהערים קשיים על ביצוע ההליך".

מחברת ברק נמסר: "ברק וקווי זהב הלכו דרך ארוכה לקראת בזק בינלאומי וויתרו רבות כדי לבצע את הליך השיוך המחודש. ממיליון לקוחות ששויכו שלא כדין, נותרו 530 אלף בלבד ובימים אלו דרשה בזק להוציא 20 אלף לקוחות נוספים. לזאת לא הסכמנו".

יו"ר חברת בזק בינלאומי, ליאורה מרידור, טוענת בתגובה כי למרות שהיא מאוכזבת מכשלון הסכם הפשרה אותו יזמה, היא אינה מתכוונת לוותר: "אני לא מוכנה שינסו לגנוב ממני עוד ועוד במסגרת הפשרה. להערכתי הפשרה אינה טובה לחברות שעומדות בפני מיזוג ולכן הם פוצצו אותה. החברות ביקשו שאני אשכור מישהו שיבדוק אם אני לא מרמה אותן. נלחמתי על הפשרה במשך חצי שנה, אבל יש גבול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully