וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט הודיעה כי מרבית התקלות ב-MSN מסנג'ר תוקנו

סוכנויות הידיעות

10.7.2001 / 9:12

לדברי החברה, התקלה פגעה ב-10 מיליון משתמשים; נותרו עדיין משתמשים שאינם יכולים לגשת לשירות

מיקרוסופט הודיעה כי שירות המסרים המיידיים MSN מסנג'ר חזר לפעילות כמעט מלאה, וכי 10 מיליון המשתמשים שסבלו מתקלות חזרו להשתמש בשירות. עם זאת אמרה החברה, כי חלק מהמשתמשים עדיין סובלים מתקלות.

כאמור, כ-10 מיליון מ-32 מיליון משתמשי MSN מסנג'ר הושבתו במשך ששה ימים מפעילות המסרים המיידיים. במהלך סוף השבוע, גם לאחר שהחברה טענה כי תיקנה את התקלה, המשיכו לזרום אליה תלונות מגולשים שלא יכלו לגשת לחשבונות המסנג'ר שלהם. MSN הודיעה כי היא מודעת לתקלה המתמשכת, אך דיווחה כי מרבית הלקוחות חזרו לקבל שירות. סמנכ"ל MSN, ריצ'רד בריי, אמר כי התקלה הזו היא, "צירוף נסיבות נדיר במיוחד", וכי התקלה נגרמה בגלל תקלה של רכיב בקר דיסק באחד ממסדי הנתונים עליהם מבוסס השירות.

תקלה אירעה במקביל גם ברכיב גיבוי לבקר, וכך נאלצה מיקרוסופט לאתחל את כל שרתי המסנג'ר ביום חמישי. התקלה מביכה במיוחד עבור מיקרוסופט, המקדמת בימים אלה את אסטרטגיית דוט.נט, הנוקטת בגישה של שירותים מבוססי רשת, במקום מחשבים מבוזרים.

בישראל יש ל-MSN מסנג'ר כ-50-60 אלף משתמשים, מתוכם כ-35 אלף הורדות של הגירסה העברית של התוכנה, והשאר של הגירסה באנגלית. לפי נתוני החברה, משתמשים בודדים בלבד סבלו מהתקלה בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully