וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש השיווק של פברואר: מנכ"ל yellow

13.2.2006 / 13:48

מנימוקי איגוד המפרסמים: הרשת מגדילה את רווחיותה מדי שנה ובשנתיים האחרונות עברה התפתחות עצומה לכדי 120 חנויות


איגוד המפרסמים בחר בשגיא כהן, מנכ"ל רשת yellow, כאיש השיווק של חודש פברואר.

שגיא כהן, 38, נשוי + 4 החל את דרכו בשטראוס, שתפקידו האחרון בה היה מנהל השוק הפרטי וההפצה הארצית. לאחר מכן היה מנהל המחלקה העסקית SME בפלאפון ומשם עבר לפז, תחילה כמנהל השיווק של פזומט ואז – מנכ"ל רשת yellow ומנהל מסחר וקמעונאות של פז.

רשת YELLOW מגדילה את רווחיותה מדי שנה ובשנתיים האחרונות עברה התפתחות עצומה לכדי 120 חנויות ועד סוף שנת 2006 מתוכננת פתיחתן של עוד 40. כל זאת במסגרת מדיניות החברה להפיכת מתחם התדלוק למתחם קמעונאי המספק מגוון שירותים תחת מטרייה אחת

לדברי שגיא כהן, מנכ"ל רשת YELLOW: "גורם ההצלחה העומד בבסיס נתוני הגידול הוא מציאת התמהיל הנכון להפעלת חנויות YELLOW, המורכב מיצירת עוגנים אסטרטגיים לרשת, מיצוב מרלו"ג בבעלות המעניק יכולת שליטה באספקות ובתזמון הגעת המזון הטרי לחנויות, התמקדות במכירות, אחידות רשתית מלאה ומיצוב ברור לרשת, של "קיצור דרך". המחזור החודשי המוצע לחנות הוא כ-200 אלף שקל לחנות והמחזור של הרשת כולה הוא מעל 200 מיליון שקל בשנה.

בחנויות yellow אפשר היום גם לטעון טלפונים סלולריים בזמן אויר, למשוך מזומנים בכרטיס אשראי, לגלוש באינטרנט אלחוטי – "פתרון מעולה לאנשי עסקים בדרכים ולמילואימניקים שרוצים למשוך אי-מייל או כל קובץ אחר".

אחד הפורמטים החדשים שמפתחת הרשת הוא yellow market – חנויות גדולות, על שטח של 250 מ"ר , עם מיגוון של 4000 מוצרים לעומת כ-1200 בחנויות הנוחת הרגילות. חנויות אלה מיועדות לקניות מתוכננות. הראשונה נפתחה באבן יהודה לפני כחודשיים וחצי.
בשנה הקרובה ייפתחו עוד חמש, כולן באזור השרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully