וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלביט תספק לצבא פורטוגלי ציוד בהיקף של 32 מיל' דולר

נתן שבע

14.2.2006 / 11:56

החברה תספק לפורטוגל מערכות צריחים בלתי מאויישים על רכבים משוריינים, מערכות בקרת אש ומערכות יבשתיות נוספות

אלביט מערכות חתמה אתמול על חוזה בהיקף של כ-32 מליון דולר עם צבא פורטוגל. החברה תספק מערכות צריחים בלתי מאויישים על רכבים משוריינים, מערכות בקרת אש ומערכות יבשתיות נוספות לצבא פורטוגל.

החוזה לאספקת המערכות השונות נחתם עם חברת שטאייר (STEYR) האוסטרית - שהיא חלק מחטיבת היבשה האירופאית של תאגיד ג'נרל דינאמיקס - אשר נבחרה כספק הראשי של הפרויקט. מערכות הצריחים הבלתי מאוישים, כמו גם מערכות נוספות של אלביט מערכות, ישולבו ברכבים משוריינים קלים מסוג פנדור 2 של חברת שטאייר, ויקלו על ניידות הכוחות של צבא פורטוגל.

חוזה זה בא בהמשך להודעה החודש של אלביט, כי נבחרה לשתף פעולה עם חברת מובאג (MOWAG) השוויצרית ולספק מערכות צריחים בלתי מאויישים עבור משוריינים של הצבא הבלגי, בהיקף של עשרות מיליוני דולרים.

יוסי אקרמן, מנכ"ל אלביט מערכות, ציין כי החברה רואה בחוזה עם צבא פורטוגל פריצת דרך הצפויה להביא בעקבותיה שיתופי פעולה והסכמים נוספים בשוק חדש ומתפתח זה.

צבר ההזמנות של החברה עומד נכון לרבעון השלישי על 2.4 מיליארד דולר. אלביט מערכות הזהירה השבוע כי ברבעון הרביעי תרשום החברה הוצאות חד פעמיות של 25-20 מיליון דולר, בין היתר - בשל רכישת אלישרא, הוצאות בגין רכישת תדיראן קשר, והשביתה של העובדים בתדיראן. דו"חות הרבעון הרביעי אמורים להתפרסם בחודש הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully