וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטארבקס צופה צמיחה של יותר מ-20% ברווחיה

רויטרס

14.2.2006 / 13:29

סטארבקס מייחסת את תחזית הצמיחה להיענות טובה מהצפוי בסין. הסניף הראשון בסין שם ב-1999, וכיום יש לה שם 165 סניפים

סטארבקס אמרה ביום שלישי כי תעמוד בתחזיות האנליסטים ותרשום צמיחה שנתית של 20% לפחות בהכנסות 5-3 השנים הבאות על רקע ההתמקדות בשוק הסיני. "ב-3 עד 5 השנים הבאות נוכל לרשום צמיחה ברווחים של 20% וצמיחה של 25%-20% ברווח למניה, אמר יו"ר סטארבקס הווארד שולץ לעיתונאים, בהתייחסו לתוצאות החברה כולה. ממוצע סקר האנליסטים של רויטרס לצמיחה של 21.9% בהכנסות החברה וצמיחה של 31.7% ברווח למניה.

לדברי שולץ, תוצאות החברה בסין, השוק בעל פוטנציאל הצמיחה הטוב ביותר, היו טובות מהמצופה. התחזית "מדגימה כי אנו יכולים להמשיך בביצועים טובים ועקביים כפי שהיו לנו עד כה", אמר שולץ. סטארבקס דיווחה ב-1 בפברואר, כי רווחיה ברבעון הקודם עלו ב-20.4% ל-174.2 מיליון דולר. מניית החברה זינקה בעקבות הדיווח והגיע לשיא של 35.5 דולר בשבוע שעבר. "אחת הסיבות להמשך העלייה במניה, לדעתי היא היכולת שלנו לעמוד בתחזיות באופן מתמיד", אמר שולץ.

סטארבקס פתחה את הסניף הראשונה שלה בסין ב-1999, וכיום יש לה שם 165 סניפים. בשנה שעברה נרשמה שנת הצמיחה המהירה ביותר של החברה בסין, על רקע הסרת חלק מההגבלות על קמעונאים זרים בסין. לדברי שולץ, החברה נכנסת עתה גם לערים קטנות יותר כמו שנגיאנג וצ'ונגדו. "אף כי מדובר בשלב מאוד מוקדם, ההיענות לסטארבקס בסין עלתה על כל הציפיות", הוא אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully