וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיסקו רכשה נתח במפעילת משחקים מובילה בסין

ליאון איצקר

15.2.2006 / 9:44

סיסקו הגישה מסמכי הרכישה לרשויות בארה"ב. רכישות המניות של שאנדה אינטראקטיב אנטרטיינמנט בוצעו בשנה שעברה

ענקית ציוד התקשורת סיסקו סיסטמס (סימול CSCO) רכשה נתח של 9.7% במפעילת המשחקים המקוונת המובילה בסין, שאנדה אינטראקטיב אנטרטיינמנט (סימול SNDA). כך דיווחה סוכנות הידיעות רויטרס, לפי מסמכים שהגישה לרשויות בארה"ב.

לפי רויטרס, סיסקו חשפה את הרכישה של 13.86 מיליון מניות רגילות בשאנדה בדיווח לרשות ניירות ערך של ארה"ב (SEC) ביום שלישי. החברה לא מסרה מחיר רכישה עבור המניות, אשר היו בעלות שווי שוק של כ-104 מיליון דולר בהתבסס על מחיר הסגירה האחרון של שאנדה בנאסד"ק. אנליסט בג'יי פי מורגן אמר לרויטרס, כי הרכישות בוצעו בשנה שעברה, וכללו את רכישת 6.93 מיליון מניות שאנדה מסופטבנק היפנית על ידי סיסקו.


מגזר האינטרנט הסיני תפס כותרות בשנה האחרונה עם אירועים כמו רכישת 40% מעליבאבא.קום, חברת המסחר האלקטרוני הגדולה במדינה, על ידי ענקית האינטרנט יאהו תמורת מיליארד דולר, וההנפקה הראשונה לציבור של באידו.קום, מפעילת מנוע החיפוש המקוון המוביל בסין, בבורסת נאסד"ק.

מייסד שאנדה, צ'ן טיאנצ'יאו בן ה-32, דורג במקום ה-10 ברשימה השנתית של אנשי העסקים העשירים בסין, שפירסם מגזין "פורבס" בנובמבר, עם שווי המוערך במיליארד דולר. במקום השלישי ברשימה מוקם אז וויליאם דינג ליי בן ה-34, מספקית האינטרנט NetEase.com, עם הון המוערך ב-1.27 מיליארד דולר. עוד בלטו יזמי האינטרנט רובין לי בן ה-37, אחד המייסדים של באידו, במקום ה-17 וג'ק מא בן ה-41, שהקים את עליבאבא, במקום ה-27 ברשימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully