וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דנאל" משנה את שמה במסגרת קמפיין מיתוג מחדש

אלכסנדר כץ

16.2.2006 / 16:49

שינוי השם מ"דנאל כוח אדם וסיעוד" ל"דנאל משאבי אנוש" נובע בין היתר מהביקורת הציבורית על פעילות חברות כוח האדם

חברת "דנאל-כוח אדם" משנה את שמה ל"דנאל משאבי אנוש", במסגרת שינוי תדמיתי מקיף, שבוצע לאחר בדיקה שערכה בעקבות הביקורת הציבורית הנוקבת שחברות כוח האדם זוכות לה בשנים האחרונות, בשל תופעת ניצול העובדים הישראלים והזרים בניגוד לחוק.

בדנאל הבינו, כי צירוף המילים "כוח" ו"אדם", פוגע בתדמית החברה ובתדמית החברות הגדולות העוסקות בתחום, כגון "מנפאואר", "חבר", ORS ו"תיגבור", שפועלות על פי חוק, ונפגעות ממקרים שמבוצעים על פי רוב בידי חברות קטנות יותר וקבלני כוח אדם.

ל"וואלה ברנז'ה" נודע כי במסגרת המיתוג מחדש, שונה גם לוגו החברה, יופיעו מודעות בעיתונות הארצית ובלוחות הדרושים, תערך פעילות קידום מכירות וימותגו מחדש כל סניפי החברה ברוב השינוי, בעלות מוערכת של כ-300 אלף דולר.

הקמפיין עצמו, אותו הפיק משרד הפרסום מורדי-גורן, מציג כובעים שונים המייצגים מגוון בעלי מקצוע, כשהחיוך האדום המתלווה לכל כובע מייצג את העובד הנהנה מתנאים ומשכר הוגנים. בחברה מאמינים כי סיסמת הקמפיין "עובדים עם חיוך", תדגיש את ההבטחה לעובדיה להיות חברה הוגנת המעניקה לעובדיה את התנאים המגיעים להם.

סמנכ"ל השיווק והפרסום של "דנאל", דפנה אדיר, מסרה כי "שינוי התדמית נובע ממחקר מקיף שנערך ואשר העלה את הצורך להתמקד בתג החברה משאבי אנוש המתווסף לשמה של "דנאל" וזאת על פי התפיסה כי מדובר בהעסקת הון אנושי ולא רק בכוח אדם".

משרד הפרסום מורדי & גורן. מנהל קריאייטיב – אסי יריב. מנהלת לקוחות – דקלה מלמוד. ארט דיירקטור – רועי גוטמן. תקציבאית – גיתית בוקובזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully