וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברה בת של ח.מר הבורסאית תובעת מברן רביב טלקום כ-25.3 מיליון שקל

אלי דניאל

10.7.2001 / 20:27

זאת בגין התקנת תשתיות לטלוויזיה בכבלים; מר התקנות לוויין טוענת כי ברן הודיעה לה כי תשלם את חובותיה רק לאחר שהיא עצמה תקבל תשלומים מחברת YES

חברת מר התקנות לוויינים (לשעבר די.בי.יס), חברה בת בבעלות ושליטה מלאה של ח.מר תעשיות , הגישה אתמול לבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעה כספית בסדר דין מקוצר כנגד חברת ברן רביב טלקום (לשעבר, ברן רביב הקמה ויזמות) הנמנית על קבוצת ברן . סכום התביעה מסתכם בכ-25.3 מיליון שקל.

מר, העוסקת בהתקנות תשתית לטלוויזיה בלוויין ומיוצגת ע"י עוה"ד יאיר עשהאל ואריאל צימרמן ממשרד עוה"ד א.אברמזון ושות', טוענת כי בחודש נובמבר 1999 נחתם הסכם הספקת שירותים בינה ובין ברן.

מר טוענת כי בהסכם האמור ציינה ברן כי התחייבה כלפי חברת YES להתקין בבתי המנויים של YES ציוד קצה הדרוש לקליטת שידורי לוויין, ובהתאם לכך פנתה ברן למספר גורמים, בהם מר, על מנת שישמשו כקבלנים ויקימו את מערך התקנת הציוד בבתי המנויים של YES.

מר מציינת כי על אף אזכור ההסכם בין ברן ל-YES, הרי ש-YES לא היתה צד להסכם שלה עם ברן והתחייבויות הצדדים בהסכם לא הותנו ולא הותלו במעשיה או מחדליה של YES.

מר טוענת כי בינה ובין ברן נקבע מנגנון תשלום בשיטה של שוטף פלוס 30 יום, כאשר עם תום כל חודש עבודה העבירה ברן למר חשבון פרופורמה בגין אותו חודש, על בסיס פקודות העבודה שבוצעו ע"י מר במהלך אותו החודש ואושרו ע"י ברן.

מר טוענת כי מאז תחילת ביצוע ההסכם, בחודש נובמבר 1999, איחרה ברן, בפרקי זמן הולכים וגדלים, בתשלום התמורה לפי ההסכם. עוד טוענת מר כי לאחרונה נמנעת ברן מתשלום כלשהו בגין השירותים - אשר המשיכו להינתן לה באופן רציף - וזאת ביחס לתקופה שמחודש פברואר 2001 ואילך.

מר טוענת כי בשל התעלמות חוזרת ונשנית של ברן מדרישתה לשלם את המגיע לה, פנתה באת כוחה של מר לברן והתרתה בפניה כי באם לא תשלם ברן למר את המגיע לה, תנקוט מר בצעדים משפטיים כנגד ברן. מר טוענת כי בתגובה למכתב זה הודיעה לה ברן שהתשלומים למר יבוצעו בד בבד עם התשלומים שתקבל ברן מ-YES. בהקשר זה טוענת מר כי טענתה של ברן כאילו ההתחייבויות בהסכם מותלות במילוי התחייבויות YES כלפיה היא מופרכת.

עוד טוענת מר כי לאחרונה הודיעה לה ברן שאין בכוונתה לשלם לה את חובותיה, כל עוד לא תאשר מר כי תהיה מוכנה לשנות את תנאי ההסכם שביניהן ולקבל את התשלומים Back to Back עם קבלת התשלומים מ-YES. מר טוענת כי ברן חייבת לה כ-25.3 מיליון שקל, מזה כ-2 מיליון שקל הינם חובות אשר לגביהם טענה ברן לזכות קיזוז, וכ-23.3 מיליון שקל הינם חובות שאינם שנויים במחלוקת. מר מוסיפה וטוענת כי בנוסף לחובות אותם היא תובעת, נגרמו לה נזקים נוספים, בשל התנהגותה של ברן, וכי בכוונתה להגיש תביעה נפרדת בגין נזקים אלה, אשר טרם נתגבשו כולם. טרם הוגשה תגובת הנתבעת (ת.א. 2075/01).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully