וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענף ההכשרות וההסבות ממשיך להצטמצם: מכללת מעוף רכשה את קידום מחשבים

עינב בן יהודה

10.7.2001 / 16:06

כך נודע ל-TheMarker.com. מנכ"ל המכללה הממוזגת סירב למסור את היקף העסקה וציין כי לא יפוטרו עובדים

המשבר בהיי-טק ממשיך לתת אותותיו בענפים הנלווים. היום נודע ל-TheMarker.com כי מכללת מעוף רכשה את קידום מחשבים, מרכז הדרכה למקצועות היי-טק וטכנולוגיה של חברת קידום.

מנכ"ל קידום מחשבים, עוזי מירון, אישר היום את הידיעה. "2 המכללות הבינו כי אינן יכולות לפעול בנפרד במצב של השוק כיום. איחוד הכוחות בינינו נובע מדרישה הולכת וגוברת מצדם של הסטודנטים לתואר אקדמאי. מעוף, הפועלת בשיתוף פעולה עם אוניברסיטאות אמריקאיות, מספקת את האפשרות להשלים את הלימודים לתואר ראשון, ואנחנו מצדנו מביאים מאגר לקוחות רחב ופעילות במגזר העסקי".

מירון סירב לומר בכמה נרכשה קידום מחשבים, לדבריו המיזוג לא יוביל לפיטורים נוספים: "הקיצוצים בכוח האדם בשני הגופים התבצעו לפני הרכישה, לכן איננו צופים השפעה נוספת על כוח האדם".

המכללה החדשה, ששמה עדיין לא נקבע, תעסיק כ-150 עובדים ומנכ"לה יהיה עוזי מירון, ד"ר עקיבא פרדקין ישמש כמנהל האקדמי. המכללה החדשה תפעל ממשרדיה של קידום מחשבים. גורמים בשוק מעריכים כי תחום ההכשרות וההסבות צפוי להצטמצם באופן ניכר בחודשים הקרובים, מכללות ומרכזי הדרכה רבים ייאלצו להפסיק פעילותם או להתמזג עם גופים אחרים.

מגעים רבים נערכים בתקופה האחרונה בין גופים שונים בתחום, והמכללות מנסות, בינתיים, להמשיך בפעילות על ידי קיצוץ כוח האדם ומבצעים מיוחדים למצטרפים חדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully