וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה קרמר וג'נסיס מהמרים על הסטארט אפ של קמיניץ

עודד חרמוני

20.2.2006 / 10:01

קמיניץ, שהקים את סרנדיפיטי, היה שותף בקרן ג'מיני ויזם הבית של קרן כרמל, אך את הכסף הראשוני הוא גייס ממקורות אחרים; החברה מגייסת בימים אלה צוות פיתוח ותחל בימים הקרובים בפיתוח המוצר



שחר קמיניץ, מבכירי אמדוקס בעבר ומי שזוהה בשנים האחרונות כשותף חלקי בקרן ג'מיני (עד 2005) ויזם הבית של קרן כרמל, השלים לאחרונה גיוס הון ראשוני לחברת הסטארט אפ שהקים לפני חודש - סרנדיפיטי. הגיוס נערך שלא מקרנות ההון סיכון שעימן היה מזוהה בעבר, אלא מקרן ג'נסיס וממייסד צ'ק פוינט שלמה קרמר (שמשמש כיום כמנכ"ל הסטארט אפ אימפרבה).



"אני מכיר את ירון פולק, השותף, שאחראי על ההשקעה בג'נסיס עוד מתחום הבילינג ומימי אמדוקס. תהליך הגיוס היה מהיר, והגיוס בא מג'נסיס ומקרמר", הגיב אתמול קמיניץ על ההשקעה החדשה.



סרנדיפיטי, הנמצאת בשלב הסיד עדיין, מפתחת פתרון תוכנה ארגוני לתחום הפצת המידע המיועד לשוק הארגונים הגדולים והבינוניים ומטפל בהפצת מידע מהארגון לעובדיו, לקוחותיו ושותפיו העסקיים.



החברה מגייסת בימים אלה צוות פיתוח ותחל בימים הקרובים בפיתוח המוצר. פולק, שותף בג'נסיס, מציין כי "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם שחר קמיניץ בהשקעה הראשונה שלנו במסגרת תוכנית ההשקעות בחברות בשלבים המוקדמים. שחר עבד עם קרן ג'נסיס פרטנרס במספר הזדמנויות בעבר ותמיד התרשמנו מהידע הטכנולוגי והבנת השוק העמוקה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully