וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 מתחרות על החסות לביתן הסטארט אפ בטלקום

אלכסנדר כץ

20.2.2006 / 13:33

בין ארבע המתחרות גם IBM ומוטורולה. החברה הזוכה תאלץ להיפרד מחצי מיליון שקלים. "טלקום 2006" תיערך בנובמבר הקרוב

ארבע חברות מתחרות על קבלת הזיכיון למתן חסות בשווי של כחצי מיליון שקלים, לביתן הסטארט-אפ בתערוכת "טלקום 2006". החברות הן IBM, מוטורולה, משרד עו"ד אמריקאי וקרן סיכון הון בינלאומית. את שמות השתיים האחרונות, מסרבים במרכז הירידים להסגיר. על הביתן יתנוסס שמה של החברה שתזכה כאמור במכרז.

תערוכת "טלקום 2006" שתיערך בחודש נובמבר הקרוב, עוסקת בתחום התקשורת, הטלקומוניקציה, התקשורת הסלולרית, אבטחת תקשורת, סטארט-אפ, טכנולוגיה ועוד. בביתן הסטארט-אפ יציגו כ-80 חברות סטארט-אפ, ובמסגרת התערוכה עצמה ישתתפו למעלה מ-400 מציגים מהארץ ומהעולם - כ-60 אחוזים מהן חברות ישראליות, 30 אחוזים חברות ישראליות בינ"ל ו-10 אחוזים חברות מחו"ל, שיציגו על שטח כולל של יותר מ-35 אלף מ"ר. לתערוכה צפויות להגיע משלחות עסקיות מ-40 מדינות ברחבי העולם כולל כ-22 שרי תקשורת וסגני שרי תקשורת מאירופה, אסיה, ארה"ב ועוד.

אמיר תמרי, מנכ"ל מרכז הירידים, מציין שבתערוכה יושקעו למעלה משישה מיליון שקל, ובנוסף צפויה השקעה של למעלה מ-26 מיליון שקל על ידי המציגים בתערוכה. תמרי מעריך עוד כי ההכנסות למדינה מהגעתם של אלפי מבקרים מחו"ל, עשויות להגיע להיקף של שלושה מיליון דולר. בסך הכל מעריכים במרכז הירידים כי התערוכה תמשוך יותר מ-150 אלף מבקרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully