וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק נכנסת לתחום הרשתות הביתיות

21.2.2006 / 13:57

מציעה רשת ביתית תמורת 24 תשלומים של 9.90 שקל. היעד של בזק הוא נתח שוק של כ-60%-50%

בזק נכנסת לתחום הרשתות הביתיות ומורידה את המחירים בעשרות אחוזים. בזק הודיעה היום במסיבת עיתונאים על מבצע במסגרתו החברה תשווק רשת ביתית אלחוטית ב-24 תשלומים של 9.90 שקל - 238 שקלים. עד כה מחירי הנתבים עם מודם ADSL עלו כ-600-800 שקלים או 24 תשלומים של 30 שקל אצל ספקיות האינטרנט.

על פי סקר שערכה בזק, בלמעלה מ-600 אלף בתי אב בישראל יש יותר ממחשב אחד אצל יותר ממחצית מהם אין כלל רשת ביתית המאפשר ליותר ממחשב אחד לגלוש באינטרנט בו זמנית.

המשנה למנכ"ל בזק איקה אברבנאל אמר כי "ניתוח שעשינו הראה שבתחום הרשתות הביתיות פועלים אוסף של גורמים פרטיים שמוכרים מוצר במחיר גבוה, וברמת אמינות בלתי אחידה. כך נוצר מצב שלא ניתן מענה אמיתי לכל הגולשים. המבצע שאנחנו באים איתו היום, יש בו לא רק מחיר מעולה, אלא נותן ללקוח את החיבור הפשוט ביותר, ברמת אמינות גבוהה ועם השרות המקצועי לעילא של מוקד האינטרנט של בזק".

לדברי סמנכ"ל השיווק של בזק, רן גוראון, "כיום נאמד קצב המכירות של רשתות ביתיות בישראל על 4,000 רשתות בממוצע בחודש, אך השוק תקוע ויקר. השוק הזה רגיש מאוד למחיר ועל כן המבצע של בזק יוביל לצמיחה משמעותית בכל השוק. בעקבות הפעילות של בזק אנחנו מעריכים, כי לפחות 8,000 רשתות ימכרו בחודש, מהן היעד של בזק הוא נתח שוק של כ-60%-50%".

באשר לעובדה שבזק תשווק בעצמה חבילה מלאה של מכירה, התקנה ותמיכה של רשתות ביתיות - ומצב זה עלול לייצר מתחים מול ספקיות האינטרנט, שמתחרות בבזק בתחום זה - אמר גוראון, כי "ספקיות האינטרנט משווקות את המוצר כבר 3 שנים ורואות בו שירות ערך מוסף בלבד, ולא מוצר מרכזי. חלקן אף אומרות לנו בשקט שהן לא בטוחות שהן מרוויחות ממנו. לבזק יש יכולת למנף את הרכש וליהנות משרשרת אספקה מאוד קצרה".

לפני כשבוע חברות הכבלים יצאו במבצע רשתות ביתיות והציעו אינטרנט ורשת ביתית ב-99 שקלים לחודש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully