וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטיבנק הגישה מועמדות לחברות בבורסת ת"א

איתמר סיידא

23.2.2006 / 10:43

בכך יהפוך סיטיבנק לגוף הזר הרביעי שחבר בבורסה של ת"א. מנכ"ל סיטיבנק: זהו מהלך נוסף ברחבת הפעילות שלנו בישראל

סיטיבנק, קבוצת הבנקאות הגדולה בעולם, הגישה בקשה להצטרף כחבר בבורסה לניירות ערך בתל אביב. בכך הופך ענק הבנקאות להיות הרביעי מקרב הגופים הזרים הרשומים כחברי בורסה.

בקשת הבנק, הצפויה לקבל את אישור דירקטוריון הבורסה, מהווה שלב נוסף בהרחבת פעילותו של סיטיבנק בישראל. הבנק פועל בישראל באמצעות סניף תל-אביב משנת 2000 ומציע מגוון רחב של שירותים בתחומי בנקאות עסקית בנקאות להשקעות וכן בנקאות פרטית.

סיטיבנק נמנה גם עם הקסטודיאנים הבינלאומיים המובילים (הונו כ- 55 מיליארד דולר) ובשלוש השנים האחרונות מפעיל בשיתוף עם הבורסה בתל-אביב את "גלקסי", מערכת המספקת שרותי משמורת (קסטודיאן) למשקיעים ישראלים הפועלים בחו"ל.

מנכ"ל סיטיבנק ישראל, גס פליקס, אמר כי "זהו מהלך נוסף בתהליך הרחבת הפעילות של סיטיבנק בישראל. סיטיגרופ ולקוחותיה ברחבי העולם הם כבר כיום בין המשקיעים הזרים הפעילים ביותר בשוק ההון הישראלי, ובכוונתנו להגביר מגמה זו עם כניסתנו כחברים בבורסה".

סם ברונפלד, מנכ"ל הבורסה, אמר כי "אנו מפרשים את הצטרפות הבנק כאמור כהבעת אמון חשובה מצד גוף מוביל בשווקים הפיננסיים הבינלאומיים. אני מאמין כי ההצטרפות של גורמים בינלאומיים חשובים לבורסה בתל אביב, מחזקת את הבורסה ואת כלל המשק הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully