וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונייטד קינג רכשה 44.5% מ-NMC

עומר שרביט

23.2.2006 / 12:11

המכירה תמורת 900 אלף ד' משקפת פרמיה של כ-60% מעל שווי השוק של החברה. בנק לאומי יעמיד הלוואה של 800 אלף ד' לחברה

דניאל ידין וידיעות תקשורת מוכרים את חלקם בחברת אן.אם.סי ליונייטד קינג, שתהפוך לבעלת השליטה בחברה. ידין וידיעות מוכרים ליונייטד קינג 44.5% מהחברה תמורת 900 אלף דולר. העסקה מותנית באישור הממונה על ההגבלים והבנקים. המכירה משקפת לחברה שווי של כ-9.5 מיליון שקל, המגלם פרמיה של מעל 60% על שווי השוק של אן.אם.סי.

כחלק מהסכם המכירה, התחייבה יונייטד לפעול לכך שבנק לאומי יעמיד לחברה הלוואה ב-800 אלף דולר לצורך תשלום ל-EMI. ההלוואה תועמד בשני חלקים: 300 אלף דולר יעברו עם חתימת ההסכם ו-500 אלף דולר יינתנו עד לסוף מארס השנה.

יונייטד קינג תעמיד לבנק לאומי את הבטחונות שיידרשו לצורך העמדת ההלוואה. אם העסקה לא תצא לפועל ב"זמן סביר" כלשון ההודעה לבורסה, יונייטד תשתחרר מההתחייבויות האמורות לבנק. הרוכשת תזכה למנות ארבעה דירקטורים בחברה, מהם כבר מונה אחד - משה אדרי.

ידיעות קיבל 800 אלף אופציות לרכישת מניות החברה במחיר של 0.2528 סנט בתוספת ריבית שנתית של ליבור + 1% ממועד השלמת הסכם ועד התשלום בפועל. במידה שיממש את האופציה, ידיעות התחייב שלא למכור את המניות במשך שנתיים, וליונייטד הוענקה זכות סרוב ראשונה בקשר למניות אלה.

בתוך כך, הודיעה החברה, כי המנכ"ל זאב שליק מימש אופציות בהיקף של כ-108 אלף שקל, והרוויח כעשרת אלפים שקלים על הנייר. כמו כן, קיבל שליק מידיעות וידין 276 אלף שקל במחיר מימוש של 81 אגורות, ביחס ל-74 אגורות בשוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully