וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רה אירגון בקבוצת הדאו ג'ונס

23.2.2006 / 15:32

הוול סטריט ג'ורנל ממזג את פעילות הדפוס עם פעילות אתרי האינטרנט. 20 עובדים יפוטרו ויקבלו פיצויים בסך 14 מיליון ד'


קבוצת דאו ג'ונס, המוציאה לאור של עיתון ה"וול סטריט ג'ורנל", הודיעה אתמול כי תאחד את הפעילות המערכתית והעסקית של העיתונים הכלכליים יחד עם הפעילות של אתרי האינטרנט, אשר פעלו עד כה באופן נפרד ועצמאי. כתוצאה מהמהלך תקצץ דאו ג'ונס כ-20 משרות של עיתונאים בכירים ומנהלים.

על פי ההודעה, תחסוך החברה סכום של 8 מיליון דולר לשנה בגין קיצוץ המשרות - עלות ממוצעת של 400 אלף דולר לשנה לאדם. בנוסף, ישלם העיתון ל-20 המפוטרים פיצויים והוצאות בהיקף של 14 מיליון דולר - ממוצע של כ-700 אלף דולר לאדם.

במסגרת המיזוג תיווצר חטיבה חדשה שתרכז את כל המוצרים הקמעונאים, לרבות עיתון ה"ג'ורנל", אתר העיתון, אתר האינטרנט מרקטווץ'.קום שנרכש לפני יותר משנה, השבועון "בארונ'ס" והמגזין "סמארט מאני". בראש החטיבה החדשה יעמוד גורדון קרוביץ. לדברי מנכ"ל דאו ג'ונס ריצ'רד זנינו, מטרת הארגון מחדש הינה יצירת קבוצה שתתמקד בהפצת מגוון המוצרים ללקוחות בכל אפיקי ההפצה האפשריים.

שתי חטיבות נוספות שנוצרו כוללות חטיבה שתתמקד במוצרים העסקיים של החברה, בעיקר מוצרי סוכנות הידיעות דאו ג'ונס - המיועדת לסוחרי ניירות ערך ומטבעות, וכן חטיבה שתרכז את פעילות העיתונים הלא כלכליים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully