וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלדן תספק רכבים ב-15 מיליון שקל לחברת החדשות של הערוץ השני, שח"ל ועמותת אור ירוק

TheMarker.com כתב

11.7.2001 / 10:18

מנהל התחום העסקי בחברה: "עיקר פעילות הליסינג באלדן היא בענפי הכלכלה הישנה, כך שכמעט ולא סבלנו מהחזרות רכבים מחברות היי-טק, כפי שקרה בחברות שפעילותן התבססה על החכרה בעיקר למגזר זה"

אלדן, חברת השכרת הרכב והליסינג, סגרה 3 עסקות ליסינג עם חברת החדשות של הערוץ השני, עמותת אור ירוק ושח"ל - טלרפואה, בהיקף כולל של 15 מיליון שקל. בסך הכל תספק אלדן כ-200 רכבים לשלוש החברות, כך הודיע היום מנהל התחום העסקי, שי דהן.

בהתאם לעסקה שהתבצעה עם שח"ל, יוחלף כל צי כלי הרכב הפרטיים של עובדי החברה, 75 במספר, ברכבי ליסינג של אלדן. עמותת אור ירוק, הפועלת לשינוי תרבות הנהיגה בישראל ולצמצום מספר הנפגעים בתאונות הדרכים, ממשיכה את שיתוף הפעולה עם אלדן וחכרה בליסינג כ-100 רכבים, נוסף ל-50 הרכבים שסופקו בעבר, לשימוש העמותה. חברת החדשות של ערוץ 2 עברה לליסינג תפעולי עם כלי הרכב רנו מגאן ופורד פוקוס.

לדברי שי דהן, תחום הליסינג התפעולי בחברה הולך ומתרחב, ו-3 העסקות האחרונות ממשיכות מגמה זו. "כיום מספקת החברה למעלה מ-5,000 רכבים בליסינג תפעולי וכ-5,000 בהשכרה עסקית. לדברי דהן, "עיקר פעילות הליסינג באלדן היא בענפי הכלכלה הישנה, כך שכמעט ולא סבלנו מהחזרות רכבים מחברות היי-טק, כפי שקרה בחברות שפעילותן התבססה על החכרה בעיקר למגזר זה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully