וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופרסל יוצאת בקמפיין תדמיתי חדש לרשתות השיווק שלה בהשקעה של 2 מיליון שקל

נורית שר

11.7.2001 / 12:49

גיתם BBDO מעלה את מסע הפרסום תחת המסר "טרי באחריות"; הקמפיין מתייחס לכל הרשתות של הקבוצה אך שם דגש על רשת הדיסקאונט היפרנטו

חברת רשתות שופרסל יוצאת החל ממחר ולמשך חודשיים בקמפיין תדמיתי חדש לרשתות השיווק שלה, ובראושן רשת הדיסקאונט היפרנטו. מסע הפרסום, שהופק על ידי גיתם BBDO, יעלה תחת הסיסמה: "טרי באחריות" ויכלול סרטון פרסומת, מודעות בעיתונות ובנקודות המכירה. ההשקעה הכוללת בקמפיין מוערכת ביותר מ-2 מיליון דולר.

ישראל איינהורן, מנהל אגף שיווק וסחר בשופרסל מציין: "הקמפיין החדש כולל את כל חברת רשתות שופרסל: היפרנטו, קוסמוס, שופרסל ויוניברס קלאב ונט סל". לדבריו, בקמפיין הנוכחי בחרה החברה להדגיש את נושא הטריות, מכיוון שזהו הנושא החשוב ביותר בתפיסת הלקוח.

סירטון הפרסומת החדש נעשה בפורמט של "טסטמוניאל", כאשר עובדי הסניף מצולמים כאשר הם מתחייבים לשמור על טריות המוצרים ברשת. רשת שופרסל מציגה נוכחות כמעט קבועה בטלוויזיה עם קמפיינים למבצעים שונים, המופקים על ידי גיתם BBDO.

למרות ההתייחסות לכל רשתות החברה, מתקמד הקמפיין ברשת היפרנטו. זאת, מעצם היותה הרשת הגדולה והמרכזית של קבוצת שופרסל. סיסמת הרשת, "המגוון היפר, המחיר נטו", משקף שלושה ערכים עליהם היא מבקשת להתבסס: מגוון מוצרים רחב, סחורה טריה ואיכותית ומחירים נמוכים. הקמפיין הנוכחי כאמור, שם דגש מיוחד על נושא הטריות.

לפני כ-10 ימים יצאה רשת קלאבמרקט המתחרה אף היא בקמפיין תדמיתי חדש בהשקעה של מיליוני שקל. הקמפיין של קלאבמרקט עלה תחת הסיסמה: "יום יום קלאב-קלאבמרקט", ונועד לבטא אווירה של דינמיות והתחדשות יומיומית ברשת. מנהל השיווק של של קלאבמרקט, גדי מרגלית, מסר אז כי מטרת הקמפיין היא, "לעשות אפ גרייד בתפישת הרשת לא רק כזולה, אלא גם כטרייה ומחדשת".

קרדיטים: מנהל שיווק בשופרסל: מיקי ביטרמן, מנהלת פרסום בשופרסל: רות שקד, משרד הפקות: קדישזון הפקות, מנהל קריאטיב: איתי גלאון, ארט: יניב שמעוני, קופי: נרדה בן יעקב, מנהלת מחלקת הפקה: שירלי זלצמן, הפקת וידיאו: פלורין ברקוביץ, הפקת סטילס וג'ינגלים: ענבל קלי, סופרוויזר: ליאת פסוק, תקציבאית: סיגל קרני- מאירוביץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully