וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניה סיבוס זכתה במכרז להקמת שלד למפעל אינטל

טל לוי

26.2.2006 / 9:39

עופר קוטלר: "זכייה זו מחזקת את מעמדה של דניה סיבוס כחברה המובילה בתחום הבנייה והתשתיות"


"דניה סיבוס זכתה במכרז להקמת שלד לבניית מפעל אינטל בקריית גת בהיקף כספי של כ-120 מיליון שקל". כך מסר היום מנכ"ל החברה, עופר קוטלר. "החברה זכתה במכרז לביצוע עבודות הבטונים להקמת 28 FAB - מבנה ייצור מרכזי במתחם אינטל בקרית גת. מדובר במבנה בשטח של 100 אלף מ"ר , כ-45 אלף מ"ק בטון ויותר מ- 5,000 טון ברזל", ציין קוטלר.

לדברי קוטלר, "מדובר בפרויקט ייחודי וחסר תקדים בארץ, בעל היקף ביצועי מהגדולים ביותר שנראו לאחרונה. זכייה זו מחזקת את מעמדה של דניה סיבוס כחברה המובילה בתחום הבנייה והתשתיות, ומעידה על צמיחה והיקף פעילותה הגובר של החברה".

בנימוקים לזכייתה של דניה סיבוס במכרז, נאמר כי "הבחירה בדניה נראית טבעית הודות להיקפי ביצוע בפרק זמן קצר, יכולת עמידה בלוחות זמנים, טיב הביצוע ואיתנותה הפיננסית של החברה".

דניה סיבוס - חברה בת של אפריקה ישראל - הודיעה בתחילת השנה, כי זכתה בשמונה מכרזים לפרויקט מגורים בהיקף כולל של כ-500 מיליון שקל. הפרויקטים כוללים עבודות שלד לבניית מרכז לוגיסטי (DHL) שימוקם בקריית שדה התעופה; נווה גן - בניית שני בניינים בהרצליה; גראנד האוס בגדרה, וכפר סבא הצעירה - בניית 20 בניינים הכוללים 286 יחידות דיור בעיר.

לפני כשבוע, הודיעה החברה, כי היא מצטרפת למכרז הנתיב המהיר בכניסה לת"א ולירושלים, שיינעל ב-8 במארס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully