וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת האחים עופר היי-טק רכשה 5.5% ממניות חברת טקנומטיקס בתמורה לכ-5 מיליון דולר

אלי דניאל

11.7.2001 / 15:42

העסקה בוצעה לפי מחיר של 9.25 דולרים למניה, כ-9% מעל מחירה בבורסת הנאסד"ק

קבוצת האחים עופר היי-טק רכשה לפנות בוקר כ-5.5% ממניות חברת טקנומטיקס , העוסקת בפיתוח ושיווק של כלים ממוחשבים המיועדים לתכנון פעילות הייצור, בתמורה לכ-5 מילון דולר.

עסקת הרכישה בוצעה לפי מחיר של 9.25 דולר למניה, הגבוה בכ-9% ממחיר הסגירה של מניית החברה עם סיום המסחר אמש בנאסד"ק. שווי השוק של טקנומטיקס מסתכם כיום בכ-88 מיליון דולר.

יואב דופלט, סמנכ"ל קבוצת האחים עופר היי-טק, מסר כי "אנו עוקבים אחרי טקנומטיקס מזה זמן רב ומאמינים שהחברה תצמח באופן משמעותי בשנתיים הקרובות. כמו כן, אנו מאמינים ביכולתם של יו"ר החברה, שלמה דברת, והמנכ"ל, הראל בית-און, להצעיד את החברה קדימה. דופלט הוסיף כי "רכישת המניות התבצעה כחלק מהאסטרטגיה העסקית של הקבוצה להשקיע בחברות היי-טק ציבוריות מבוססות טכנולוגיה בעלות פוטנציאל צמיחה גבוה".

העסקה הנוכחית אינה העסקה המהותית היחידה המתבצעת בתקופה האחרונה במניות טקנומטיקס. כזכור, לפני כשבוע לערך הודיעה החברה האמריקאית סאנגארד דאטה סיסטמס (Nasdaq: SDS) כי היא השלימה את מכירת מניותיה בטקנומטיקס, כ-17% מהון המניות, לפי מחיר של 9.25 דולרים למניה.

כ-10.5% מהמניות נרכשו אז על ידי היו"ר שלמה דברת, המנכ"ל הראל בית און, דירקטורים אחרים וגורמים נוספים הקשורים לחברה, שזהותם לא נמסרה. אלה שילמו בעבור חבילת המניות כ-10 מיליון דולר.

קבוצת האחים עופר היי-טק מתמחה בהשקעות בענף ההיי-טק בשלושה תחומים עיקריים: השקעות בשלב ה-pre-seed, השקעות בקרנות הון סיכון (כשותף מנהל בקרן הון סיכון יוזמה) והשקעות בחברות היי-טק פרטיות וציבוריות. הקבוצה פועלת בתחום ההיי-טק מזה כ-5 שנים והיא מחזיקה בתיק השקעות מגוון הכולל חברות בתחומים שונים ובשלבים שונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully