וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן ההון סיכון אוורסט ביוטכנולוגיה תערוך גיוס של 40 עד 50 מיליון דולר

אלי דניאל

11.7.2001 / 16:19

הקרן, שתנוהל ע"י מעוז אוורסט, תמקד את השקעותיה בחברות היי-טק ישראליות צעירות העוסקות בביוטכנולוגיה ומכשור רפואי

קרן ההון סיכון אוורסט ביוטכנולוגיה, אשר הוקמה ע"י נני (אלחנן) מעוז, מבעלי חברת מעוז אוורסט ניהול קרנות, תבצע גיוס של 40 עד 50 מיליון דולר.

אוורסט ביוטכנולוגיה הודיעה כי תמקד את השקעותיה בחברות היי-טק ישראליות צעירות העוסקות בתחומי הביוטכנולוגיה והמכשור הרפואי.

מעוז אוורסט הקימה לפני כחודש את אוורסט ביוטכנולוגיה, שהיא קרן ההון סיכון הראשונה של החברה. מועצת המנהלים של אוורסט ביוטכנולוגיה כוללת, בין היתר, את פרופ' מיכאל סלע, פרופ' משה מני, פרופ' יוסי שלזינגר ואלי אילון (יו"ר DSP Group).

בימים אלה שוקדת הקרן על גיוס הכסף ממשקיעים בישראל ובחו"ל, והיא מנהלת מגעים עם גורמים מובילים בתחום. בקרן מעריכים כי כ-20% מכספי הגיוס יגיעו ממקורות ישראליים והיתר ממקורות זרים. הניהול המקצועי של הקרן יתבצע ע"י ד"ר נאווה אפשטיין בשיתוף צוות הניהול הקיים של אוורסט.

נני מעוז, מייסד הקרן, צופה כי היא תבצע סגירה ראשונית של הגיוס בהיקף של כ-10 מיליון דולר תוך מספר שבועות.

מלבד קרן זו מנהלת כיום מעוז אוורסט שתי קרנות גידור (hedge funds) נוספות: קרן אוורסט, שהיא בעלת אוריינטציה טכנולוגית המשקיעה גם בתחומי התעשייה והמסחר, וקרן אוורסט טכנולוגיות, המשקיעה בחברות היי-טק הפועלות בתחומי התקשורת והתוכנה.

שתי הקרנות הן קרנות פתוחות, ועד כה השקיעו בישראל כ-48 מיליון שקל. מרבית המשקיעים בקרנות אוורסט הם משקיעים מקצועיים מחו"ל, אם כי לקרנות הסדר השקעה גם לישראלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully